edpoli01 maj, 20112 månaders bröst + ärr av Örjan gribbeHar sett att några vill se ärr efter Örjan, så här kommer det en bild på det. Bröstförstoring013Dela
Anonym användare01 maj, 2011ÖrebroÄr det nån som har före och efterbilder som har op i örebro? Skulle vilja se om han gör snygga bröst har bokat konsulatinstid där i sommar, men vet inte! Bröstförstoring010Dela
Pello01 maj, 2011Snart dax, vad ska man packa?Hej! nu är det snart dax åker kl 5 tisdagmorgon och tänkte börja packa lite så man har hela morgondagen på sig att ta det lugnt :) vad bör man ta med sig som är absolut viktigt? jag vill ju inte ha med för mycket, jag vet typ vad jag ska ha med men tänkte kolla med er om det är något man kanske har glömt att ta med :) Bröstförstoring021Dela
Fridayeverday01 maj, 2011De är nu eller aldrig!! Nu är de inte länge kvar!!! 11 maj kryper sakta men säkert närmare :) Över hela situationen är jag mest nervös med är nersövningen. Tidigare i mitt liv har jag inte behövt bedövningen eller operation överhuvudtaget! Det "värsta" som har hänt mig är sträkta ledband i foten. Fick gå med kryckor i 3 veckor sedan va de läkt typ... Men någon gång...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare01 maj, 2011Vilka inlägg o vad för profil... Hjälp mig!! Hej I morron bär det av på konsultation på proforma ang bukplastik samt bröst förstoring, men ska jag va helt ärlig så fattar jag ingenting om alla olika implantat,om higprofile, halv profi m.m, vad är fördelen med att lägga bakom respektive framför muskeln o vad blir snyggast?? vet inte alls hur jag ska göra i morgon efter som jag int...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare01 maj, 2011Vad är rippling????Vad är rippling? Alla skriver om rippling som en möjlig komplikation framför allt om man har små bröst, så jag antar att jag kommer drabbas av det....men vad är det?? Bröstförstoring01Dela
yaya01 maj, 2011vill göra om mina nya bröstnågon som vet efter hur lång tid man kan göra om sina bröst? har hört att det går efter ca 6månader stämmer det? vill VERKLIGEN ha större ser så små ut :( Bröstförstoring08Dela
Anonym användare01 maj, 2011Ristest?? Jag har jätte svårt för det med ristest.... hur många dl / gram är 300cc? är det 3 dl rakt av eller är det 300 gram? jag kommer att operera mig på proforma men vill veta ungefär vilken strorlek jag vill ha innan en konsultation där.. jag har varit på en annan klinik på konusltation men fick inga bra svar där och läkaren gav mig inte så många...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare01 maj, 2011lika storlek som mig & 440cc, hjälp!Hej! Jag har op den 22/8 (´så det är tid kvar känns som en evighet!), Är riktigt liten och nätt i kroppen, 160 cm lång och väger 44kg. Provade 430 cc på konsultationen och bestämde mig för 440 cc droppformade implantat i high profie BAKOM bröstmuskeln. Fyller inte ens upp en 75 A bh längre sen jag ammade i 2 månader. Extremt små bröst innan och mi...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare01 maj, 2011Bo korrigering! Har ni kunnat öka i implantat strl i samband med korrigering? Har det gått bra isf? tänkte byta från 300 MP till 400 högprofil... Det är andra gången jag måste korrigeras för BO. Men jag har 60 cm runt men har ALLTID gått runt med en bh som är 70 cm runt. Tror det kan vara orsaken till Bo...När jag har traskat runt i mina...Bröstförstoring012Dela