Anonym användare30 apr, 2011Tips från er med citadellbröst!Hur hanterade ni smärtan/trycket ni fick mellan brösten av tortyren? Jag blir galen. Lovar att den snart tränger genom och sticker ut genom ryggen :( Tips?! :) Bröstförstoring036Dela
Greta30 apr, 2011Vilken klinik är bäst i Stockholm??Och hur fort kan man få en avboknings tid?? ca! Bröstförstoring06Dela
Greta30 apr, 2011Vet inte om jag ska byta klinik!!!???Pratade med en kompis som gjort i Ockelbo i går, hon hade fått gjort om op 3 gånger, och hennes två vänner hade också gjort där å dom va också missnöjda. Har panik nu, har tid den 10:e å vill göra nu före sommaren. vad skulle ni gjort?? Bröstförstoring010Dela
GoldenHeart30 apr, 20113 månaders bröst *nya bilder*Oj vad tiden går fort. Mina bröst har redan hunnit bli 3 månader! :) Känner mig väldigt nöjd med både storlek och form. Tycker att man ser att de är fake, men det gör mig inget. Vet att det är svårt att få stora bröst att smälta ihop med en smal kropp. Sen är det ju en viss skillnad på storleken när jag är påklädd - de ser mycket mindre ut med kl...Bröstförstoring022Dela
Lecta30 apr, 20118 mån sen op. nya bilder:)Nu har jag äntligen fått tummen ur och laddat upp lite nya bilder. Det har gått 8 mån sen op och jag är relativt nöjt. Det går i vågor. Jag är jättenöjd i BH. Men tycker att de hänger lite mycket. Tyvärr är det nog något jag får leva med, eftersom jag inte vill göra lyft. Och hur snyggt hade det varit med bolltuttar till resen av den sladdriga...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare30 apr, 2011Dr Dan Fagrell Göteborg... Info mottages :-)Är det någon som har opat sig hos honom? Hur är han? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare29 apr, 2011Bilder på Opade hängbröst utan lyft??Försöker leta så gott jag kan, men ni med bilder som haft hängbröst gjort förstoring utan att lyfta brösten, kan inte ni skriva här :) Bröstförstoring010Dela
Malin8829 apr, 2011Muscle Flex Deformity påverkar brösten negativtPå grund av min MFD så har brösten påverkas när jag inte spänner. Muskeln korsar tvärsöver klyftan och det är en skuggning där konstant. Min klyfta är inte som den ska heller. Den är sne, för att brösten är olika och att muskeln drar i ena bröstet mer. Och mitt ena bröst sticker mer åt sidan och har ingen markerad kant vid klyftan pga av min MFD....Bröstförstoring023Dela
Störreboobs29 apr, 2011Blodpropps utredningHej alla nu behöver jag hjälp! Jag var på konsultation på Proforma hos Örjan den 27/4 och det gick super, allt kändes jätte bra. Vi kom fram till 450cc bakom muskeln. Men nu till de "negativa" jag har blodpropp i släkten, min mamma och mormor har haft blodpropp. Örjan sa till mig att jag behöver gå till en läkare och ta prover för att ta reda på om...Bröstförstoring020Dela