Greta29 apr, 2011Varför glider inplantatet ner?Och vad kan man göra för att motverka det?Bröstförstoring01Dela
Pixel29 apr, 2011Nu har jag äntligen vågat lägga ut bild på orsakerna till min olycka =/Har våndats över detta som en galning men insåg till slut nu när konsultationen med kirurgen börjar närma sig att enda sättet för mig att få en bra åsikt från er tjejer om vad som passar just mig är genom att lägga ut bild. Så här kommer en bild på mina små orsaker till ständig olycka och skam. Kan lägga till att jag även precis lagt till en...Bröstförstoring021Dela
Malin8829 apr, 2011Hur korrigerar man när man lägger snittet i naveln?På programmet Dr 90210 så lägger Dr Rey bara snittet i vårtgården eller i naveln. så om man har små vårtgårdar kan man inte välja silikon o måste ta koksalt genom naveln. Tycker det är sjukt de kan va så begränsade, och han är en framgångsrik kirurg? Borde de inte lärt sig lägga genom armhålan eller bröstvecket? Eller är de så rädda för ärr i USA....Bröstförstoring00Dela
guldskor29 apr, 2011Malmöträff den 7 eller 15 maj! Vilken dag passar er?Så nu tar jag tag i detta! Vad sägs som att träffas irl den 7 eller 15 maj! Vet att det är snabba ryck men sånt gillar jag! Det finns inget bättre än grilla korv och prata bröst :) Så skriv vilken dag som passar er bäst så bestämmer vi utifrån det! KramBröstförstoring047Dela
Greta29 apr, 2011Om man vill ha en snygg klyka i mellan, vilken profil ska man ta då?vilken prfil ska man välja för snyggt mellanrum? Bröstförstoring02Dela
Anonym användare29 apr, 2011Hur mycket skillnad gör en wonderbra?Hur mycket skillnad gör en wonderbra? Bröstförstoring010Dela
Anonym användare29 apr, 2011Fjällar på underarmar och brösten?Jag fjällar rätt mycket på mina underarmar och även lite på brösten och jag tror att det har med min bröstförstoring att göra.. Är det någon mer som känner igen sig, eller är det något jag borde observera mer? Bröstförstoring04Dela
Ipomoea29 apr, 2011Erfarna bakombrösttjejer, hjälp!Hörrni, på riktigt, blir det nån skillnad i storlek på tuttarna eller? Mina e nu 12 dagar å de blir bara mindre! I början va de perfekta i storlek, men nu, nää, de syns inte att jag ens gjort nån förstoring! Har lyckats lura två av mina närmsta vänner (jag berättade inte innan för nån) de såg INGENTING när jag träffade dem!!! Jag la ändå in 425cc,...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare29 apr, 2011Någon med 350 eller 375cc ??Hejsan! Ska snart operera mig och hade bestämt mig för 390 cc runda. På min sista konsultation igår tyckte min kirurg att 350 cc skulle passa bättre på mig. Men då valet självklart är mitt ska jag nu göra ristest och försöka bestämma mig. väger ungefär 58 kilo och är 168cm lång. Undrar om någon hygglig själv som lagt in 350 eller 37...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare29 apr, 2011NI som vald att inte lyft fast ni låg på gränsenHej! Är det nån som har före och efterbilder? Vore bra att se vad man ska välja! Bröstförstoring025Dela