Gammalfjortis12 apr, 2011Erfarenhet av Coh 3?Hejsan! Är det någon här som har erfarenhet av cos3? Är dom väldigt fasta/hårda? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare12 apr, 2011Måste fejka fejken.... ;)Haha, jaa, hur lät det där egentligen!?!? Men det är lite så jag håller på nu. Går runt med extra ilägg i Bh:n (förutom att det redan är push-up Bh:ar jag använder, med mycket vadd) för att så smått vänja in omgivning! :) Ibland, kortare stunder, har jag ristestet på mig mitt i allmänheten!! Känns lite busigt och även underbart! :)) Är det fler som...Bröstförstoring049Dela
musslanD12 apr, 2011OP i morgon / alkoholintagJaha, min tur i morgon då 👍. Börjar kännas liiite nervöst, men jag trodde nog att det skulle kännas mer nervigt. Längtar till jag har vaknat.... Det som bekymrar mig är att när jag läste info jag fick på konsultation på Victoriakliniken, så står det där att man inte får dricka alkohol (främst rödvin) en vecka innan OP. Jag som var på kick of...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare12 apr, 2011Drar mig ur?Drygt två veckor kvar till den stora dagen och nerverna spökar rejält. Är väldigt tveksam och ångerfull ena studen och nästa stund är jag så taggad på att göra operationen. Vill ju verkligen detta men är så rädd att något ska gå fel. Någon som har kännt/känner som mig? Hur har ni tacklat nerverna? Bröstförstoring023Dela
Kaka12 apr, 2011Op på torsdag :PSka opas på torsdag och vet inte riktigt om jag är nervös eller inte, har haft orolig mage och det är ju iaf ett tecken på nervositet :) jag försöker att inte tänka på det så mycket men det är svårt :P man vill att dagarna ska rusa iväg men samtidigt vill man inte att det ska bli torsdag :D Blandade känslor. Har iaf försökt att förbereda mig inför...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare12 apr, 2011Ni som varit på Proforma..Halloj! Är det någon gullig som har proformas lösenord till det trådlösa internetet? Vill verkligen ha men sköterskan som började nyss vill tydligen inte hjälpa mig, haha.. Tack liksom ;) Det vore guld värt! KramarBröstförstoring00Dela
Anonym användare12 apr, 2011Ni som varit på Proforma..Halloj! Är det någon gullig som har proformas lösenord till det trådlösa internetet? Vill verkligen ha men sköterskan som började nyss vill tydligen inte hjälpa mig, haha.. Tack liksom ;) Det vore guld värt! KramarBröstförstoring00Dela
Mimmi12 apr, 2011Nyopererad!!Ligger på rummet och väntar på att gå och kissa, allt har gått bra! Är spänd på att se resultatet nu!Bröstförstoring021Dela
tuttified12 apr, 2011Olika höjd!!Nu har mina bröst hunnit bli dryga tre veckor. Jag är jättenöjd med dom hittills, MEN det är en liten höjdskillnad. Det är inget som stör så mycket i det stora hela men utan bh syns det att bröstvårtorna sitter på olika höjd. Även en tjejkompis har påpekat det. Så jag tänkte höra om det är någon som varit med om något liknande men att det har...Bröstförstoring018Dela
Anonym användare12 apr, 2011Kan jag ha framför + andra frågor!Nu tänkte jag höra med er underbara människor här på forumet vad ni tror blir bra att jag lägger in. Först och främst vill jag påpeka att min högsta vilja är att få lägga framför. Dels för att jag hört att det oftast blir bäst på tubulära bröst för att fylla ut, dels för att jag är rädd att få DB och dels för att jag är rädd att få muskelpåverkan d...Bröstförstoring011Dela