Mimmi06 apr, 2011PolarklinikenÄr det fler som har eller ska opereras på Polarkliniken? Jag har tid den 12:e, mindre än en vecka bort nu!!! Bröstförstoring021Dela
Anonym användare06 apr, 2011industrinån mer än jag hä'r som har ett ganska tungt industrijobb och op tuttarna? så rädd att jag ska överanstränga mig efteråt... använder trots allt bröstmusklerna en hel den ;// Bröstförstoring06Dela
Anonym användare06 apr, 2011Frågor inför konsultation?Vilka frågor bör man egentligen ställa vid en konsultation? Visst har man ju en hel del funderingar själv men det finns säkert sådant man inte tänkt på som kan vara bra att veta. Har även en tendens att få lite "hjärnsläpp" så tänkte att det kan ju vara bra att sammanställa nån slags lista så man verkligen får svar på allt och inte glömmer bort någ...Bröstförstoring02Dela
trill06 apr, 2011Framför + via armhålan?Någon som vet vilka kirurger som lägger implantaten framför + gör det via armhålan?? Bröstförstoring02Dela
MiniMama06 apr, 2011Ju högre profil desto mer smärta?Jag tänkte på en sak medan jag satt och hade ont häromdagen; tror ni det gör ondare om man lägger in hög profil än om man lägger in en lägre profil (underplacering dvs)? Det är ju ändå mer som ska tryckas in under muskeln? Jag har hp som jag lade in för 10 dgr sedan och det spänner fortfarande som bara den. Fast så kanske det är för alla?...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare06 apr, 201124 maj blir det en ny operationDå var det bestämt, ringde igår och fick en till operationstid 24 maj. Ska då enligt kirurgen ha 475 cc i båda, ev fylla upp det ena mer (koksalt). Vet ej hur hon tänkt sig då den str ej finns, hittar ej den i Mentors tabell. Men det är den str det är bestämt. Ska behålla profilen jag har nu annars får jag ej fyllnaden upptill som jag vill ha. Hopp...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare06 apr, 2011Återbesök korrigering!Hel alla Jag ska snart på återbesök pga att jag inte är nöjd med resultatet som ni ser på mina bilder. Tips och råd inför besöket vore välkommet =) För 1 vecka sedan skickade jag bilder till min kirurg och han tyckte också att dem inte såg ut så som dem skulle ha gjort. Brukar det gå bra när man vill få igenom sin korrigering? eller brukar...Bröstförstoring01Dela
Ipomoea06 apr, 2011Ni som har ammat och lagt framför, är ni nöjda?Finns det några här inne som har ammat barn och sedan lagt in implantat framför muskeln? Hur har resultatet blivit i såfall? Är ni nöjda? Ser brösten naturliga ut? Känner ni implanten eller känns bröstet naturligt? Hur stora implantat har ni valt? Bröstförstoring027Dela
caka8606 apr, 2011En vecka kvar till OP=S *förebild*Uscha, börjar bli nervös nu.. Inte för själva operationen utan om jag valt lagom storlek på implantatet?!? Gud vad jag nojjar, har valt 275 plus profil och jag hoppas VERKLIGEN att dom fyller ut det jag redan har..😢 Kirurgen säger att det inte kommer bli dubbelbröst så jag får väl lita på det då.. men ändå.. Kommer lägga under muskeln...Bröstförstoring012Dela
Minja06 apr, 2011Nån från Finland som opat sej på Citadellkliniken?Jag är själv från Finland och ska på konsultation hos Peter Cosmo i sommar gällande en bröstförstoring. Och jag började fundera på hur det görs med återbesöken när man kommer längre bort ifrån? Det blir ju ganska många och långa (och framför allt dyra) resor om man ska på alla återbesök! Nån som har erfarenhet? :) Jag kan ju visserligen fråga P...Bröstförstoring02Dela