Linkan8206 apr, 2011Vilka bröstband rekommenderas?Vilket eller vilka bröstband rekommenderades? Ni som har gjort? :)Bröstförstoring01Dela
Erika06 apr, 2011Konsultation på CitadellklinikenImorgon ska jag äntligen på min efterlängtade konsultation hos Johan Nordquist på Citadellkliniken. Undrar om det är något speciellt man bör fråga om då? Bröstförstoring016Dela
Anonym användare06 apr, 2011delvis bakom vs. helt bakomJag undrar vad det är för skillnad på helt bakom och delvis bakom? Har hört att det inte ska vara någon skillnad alls. Rätta mig om jag har fel! :) Bröstförstoring012Dela
Anonym användare05 apr, 2011*BILDER* 20 dagars boobs...Ok, här e dom. 20 dagar gamla, bild från i söndags... Nervöst att visa sej 😀 380MP av Tuve Mårtensson på Citadell. Vad tycker ni? Bröstförstoring020Dela
MissyE05 apr, 2011Hur ska den sitta?Köpte min första bh idag utan att ta hjälp av nån kunnig. Den kändes jättebra på i provrummet. Men märkte ju sen att byglarna inte går längs "kroppen" hela vägen. Alltså att byglarna "hänger i luften" mellan brösten. Kanske tog jg en för liten bh! Tog den största dom hade på lindex 70DD så jag vet ju inte hur en större hade suttit? Hur sitter era b...Bröstförstoring010Dela
Anonym användare05 apr, 2011Hur snabbt kan man göra en korr av bröstvecken?bilder*Fan mina bröst blir bara värre o värre för var dag som går. Nu har jag fått ett ordentligt häng över vecket + att det sliter o drar i ärret som bara den! Var ju hos min kirurg förra onsdagen o han sa då att om det fortfarande inte gått till sig i slutet på maj så ska jag få en korr efter sommaren. Jag vet inte om jag fixar att vänta så läng...Bröstförstoring04Dela
_Petra_05 apr, 2011Konsultation bokad Örjan Gribbe/Proforma 20e maj! Prisskillnad? Hjälp?Hej alla härliga tutt-lisor! Jag har ÄNTLIGEN bestämt mig! Nu ska här skaffas tuttar. Jag orkar inte vara missnöjd längre. Jippiiii vad spännande! Konsultation bokad hos dr Örjan Gribbe på Proforma Clinic den 20 maj, är nervös redan nu. Funderar mycket på placering framför/bakom muskel, storlek, val av klinik... Blir helt snurrig. Är helt ny...Bröstförstoring043Dela
Anonym användare05 apr, 2011Vadå inte större??Jag undrar varför alla typ säger att om man redan har opererat sig men insett att man nu vill ha större än det man tog så måste man öka med typ 200 cc annars kommer man inte se någon skillnad. Varför skulle man inte det, om jag som nu har 350 och inte vill ha jätte sotr skillnad, utan vill typ ha 400cc... varför skulle det inte synas? Jag...Bröstförstoring09Dela
bobo05 apr, 2011StorleksbekymmerHej! Var på konsultation idag och känner mig nu ännu mer förvirrad än vad jag var innan! Hade ställt in mig på ca 325-350cc hög profil. Enligt sköterskan hade de inga implantant i högprofil i så liten storlek, högprofil började på 450cc. (Gick nog att beställa implantat i mindre cc i högprofil. Jag provade 450 hp och tyckte det såg bra ut...Bröstförstoring019Dela
Linkan8205 apr, 2011Ni som haft 75 A och lagt in 375ccHej, jag har 75A idag och undrar om det är någon som har haft samma BH strlk och lagt in 375cc? Hur stora blev de efteråt? Och kan ni ha samma kläder som innan? Jag vill ju ha större bröst såklart men inte för stora :)Bröstförstoring024Dela