Medevi28 mar, 2011Proforma-framför -kirurg?Vem skulle ni ha valt på Proforma om ni skulle göra framför bröst? Bröstförstoring011Dela
Labellavita28 mar, 2011CarlanderskaHej, Jag har börjat tveka nu inför Art Clinic, mestadels för att det är väldiga väntetider för op. Jag har en konsultationstid bokad till Karl Bremer men börjar nu fundera på att även boka till någon av de tre kirurgerna på Carlanderska. Någon som har erfarenhet av dem? Jag har läst väldigt gott om Peter, Fredrik Gewalli och Clas. Någo...Bröstförstoring025Dela
Blondie7928 mar, 2011Konsultation långt innan planerad op?Har bestämt mig för att det blir nya tuttar, men jag vill ha ett barn till innan. Så om ca 1,5 år kanske.......... Men nu till mina funderingar. Jag är en sån som vill läsa på så mycket som möjligt innan. Funderar nu på om det är dumt att kanske gå på någon konsultation redan nu, bara för att höra vad de säger. Storlek, placering, modell mm. Då har...Bröstförstoring07Dela
smiley85girl27 mar, 2011Bristningarnas utveckling.Gjorde ett inlägg i min blogg där jag lagt upp bilder för att visa hur mina bristningar ändrats. Trodde faktisgt aldrig dom skulle bli så fina som dom blivit nu. Så om ni får bristningar efter op, så finns det hopp för er med så ge inte upp :) http://minanyaboobs.blogspot.com/2011/03/bristningarnas-utveckling.html#comments där är...Bröstförstoring017Dela
ihatemyboobs27 mar, 2011Är detta möjligt? vill ha en backe på mina bröst men det verkar omöjligt för mig att få det hur hårt jag än klämmer åt bröstbandet. kommer mina bröst alld vara så bullig från sidan eller är det möjligt att få denna kullen som jag ritat? sedan framifrån så syns det också, jag får fula kanter hade hellre velat ha en rund kant än denna i så fall. det ser liksom...Bröstförstoring030Dela
Anonym användare27 mar, 2011Ni som ligger vid gränsen för lyft ....Snälla hjälp mig.. Jag har operationstid på Plastikakademin den 20e maj. När jag träffade Gunnar för ett tag sedan sa han att jag hade cirka 21 cm från (halsgropen?) till bröstvårtan och således låg i gräns-zonen för lyft. Är ung men har ammat ett barn samt gått upp och sen ner 30 kg. Innan detta hade riktigt snygga tuttar och önskar återf...Bröstförstoring025Dela
MikiTiki27 mar, 2011Hur hårt kan man klämma utan att skada brösten?Har gått en månad sen op. Hur hårt kan killen klämma på brösten utan att skada läkningen? Jag vet att implantaten håller men kan fickan gå sönder om det bara gått fyra veckor?Bröstförstoring04Dela
Molly27 mar, 2011Vikt på implantat?En konstig fråga kanske men vad väger implantaten egentligen? Väger typ 500cc 500gram eller? Väger silikon mindre?Bröstförstoring013Dela
Malin8827 mar, 2011Vad har ni fått betala vid storleksbyte?Ni som opererats på citadell och enbart bytt implantat, vad kostade det för er? Har för mig Jörg sa 24000 inom första året. Ni som inte opererats på citadell får också gärna svara :) Bröstförstoring052Dela
Anonym användare27 mar, 2011Hur lång väntetid är det på Citadellkliniken?Nu har jag bestämt mig för att boka kons. tid hos Jörg Bohn ist. Ska ringa imorgon.... Givetvis vill man ju ha en op tid så fort som möjligt!! O helst innan sommaren.... Men ska jag kunna göra de, så måste jag få en op tid senaste i mitten på maj!! För vi ska resa iväg sen... Tror ni man kan få de? Hur lång väntetid brukar det vara? E...Bröstförstoring07Dela