Anonym användare27 mar, 2011250cc någon?Finns det någon som vill dela med sig av bilder (250-275cc)? Har 75A idag, vore kul att se någon som haft samma utgångsläge :-) Bröstförstoring00Dela
Anonym användare27 mar, 2011Sömntabletter kvällen innan op????Hej tjejer! Börjar få lite smått panik över min operation i morgon, har inte kunnat sova ordentligt på två nätter. Jag känner mig jättenervös och uppe i varv och nu börjar jag bli orolig att jag inte kommer kunna sova alls inför i morgon. Det kan ju inte vara någon hit att opereras när man knappt har sovit alls på tre dygn. Jag har insomnings...Bröstförstoring07Dela
nelah9227 mar, 2011Räcker 500 cc för dom här brösten?Jag har hittat mina drömbröst, så som jag hoppas mina ska se ut efter op. Just nu har jag b kupa, har planerat lägga in 550 cc då 50 försvinner när man har bakom placering. Tror ni det räcker för att få hennes bröst? Har ungefär samma längd/vikt. Den blonda tjejen i svart klänning, helen. http://blogg.aftonbladet.se/3315/2008/01/694326#comme...Bröstförstoring04Dela
momo8827 mar, 2011Bilder på 345/320 ccHej! Nu har jag lagt upp lite bilder i min profil på hur brösten utvecklats sen operationen. De senast tagna bilderna är från tio dagar efter open. Jag måste säga att jag redan är supernöjd, vill bara ha lite mer markerat bröstveck och att alla jobbiga skavsår och röda prickar som jag fått ska försvinna =) Bröstförstoring046Dela
pre-tty27 mar, 2011TV-program om plastikkirurgiHar letat lite och inte hittat någon tråd om detta, kanske finns men gör en ändå :) Undrar om någon vet något bra program om plastikkirurgi och främst bröstoperationer, som man kan se online på någon sida. eller tanka hem? På tv4play går det att se Plastikkirurgerna, (från akademikliniken) och plastikdoktor 90210, och ett till från usa. Men s...Bröstförstoring030Dela
Anonym användare27 mar, 2011narkos?tjo är som många andra rädd för narkosen..... under mina 2 förlossingar jag haft så spydde jag som en jävla gris av lustgasen ...är rädd att jag kommer reagera lika dant ;// el att det händer nåt annat... tror niatt det finns nån liknelse i det? Bröstförstoring015Dela
Anonym användare27 mar, 2011Kliniker utomlandsHej! Jag tänkte höra vad ni har för erfarenheter av utländska kliniker?? Kram Bröstförstoring02Dela
Carco27 mar, 2011Har någon korrat rippling genom att göra fickan större?Hello Girls! Jag har ju fått rippling på mitt ena bröst. Stör mig ganska mycket på detta och funderar på att korra efter sommaren. Det andra bröstet är helt perfekt utan någon som helst rippling. Är ganska säker på att fickan är för trång på det bröstet där jag fått rippling. Skulle vara så skönt att bara behöva gå in ena bröstet och korra,...Bröstförstoring011Dela
pre-tty26 mar, 2011någon med samma utgångsläge?kanske en onödig tråd att skapa, men jag undrar om det är någon med samma utgångsläge som jag, som har före och efterbilder att visa från sin op? :) skulle vara jättetacksam då jag är lite borta på området kring vilken storlek, profil osv jag ska välja. det är ju såklart individuellt, men lite hjälp får jag alltid. :) Bröstförstoring04Dela
Sjörövare26 mar, 2011PIPÄr det någon som vet var tusan jag kan hitta pip's måttabell? eller det är kört o hitta iom att det inte finns längre? Bröstförstoring00Dela