Anonym användare24 mar, 2011Olika pencillin från klinik till klinik???Hej min fråga är vad ert pencillin hette som ni fick och från vilken klikik, vore jättetacksam för svar. Tack Bröstförstoring014Dela
Anonym användare24 mar, 2011Ont i revbenen?!Jag gjorde min op för exakt 6 veckor sen idag. Och nu på lördag så är det två veckor sen jag har börjat fått ont i revbenen på vänstersidan. Den lördagen för två veckor sen, hade vi varit ute på krogen och jag åkte taxi hem, så var vi så sjukt nära på att krocka med en annan bil i en rondell så taxichauffören verkligen tvärnitade allt han kund...Bröstförstoring06Dela
girlie_36024 mar, 20111 mån *bilder* En månad är dem nu. Börjar ta sin riktiga form nu. Läkningen går också fint. Bröstförstoring016Dela
Meryl24 mar, 2011Hur länge är man svullen??Nu med BILD..Jag & min syster gjorde operationen samma dag & vi båda är ganska svullna i mellan brösten & i själva brösten? När ska det gå ner? :) Ska lägga in en bild på min systers bröst hon får en konstig kant i bröstet (med bröstbandet på) ?? Bröstförstoring014Dela
MissyE24 mar, 2011När blir ärren släta o fina o slutar göra ont?Jag vet inte om alla har samma, men min kirurg har sytt i flera lager, det yttersta lagret tog jag bort för typ två veckor sen. Han sa då att ärren var läkta, eller iaf utsidan. Knöligheten skulle försvinna när dom andra lagrena läkt. Hur lång tid tog det för era ärr att bli släta o inte jätte knögliga. Dessutom gör det rätt ont i ena ärret. Är det...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare24 mar, 2011Boobs 24 veckorHär är dom 24 veckor och jag har nu slutat tejpa .. snart fyller dom 6 månader och kan nog inte fatta att tiden verkligen har gått så snabbt... men inget mera har hänt utan dom är fortfarande osymetriska ... och som det känns så kommer det ej häller bli någon förändring... så jag inväntar att den 30 september ska komma då kommer jag att kontakta mi...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare24 mar, 20112 dagar... (nu bilder )2 dagar klarade jag utan att gråta över brösten :( Fan va fula dom är alltså! Det ena bröstet har lixom börjat hänga o e konstigt o ojämnt... Sen känns det fortfarande som att det inte finns tillräckligt med plats för implantatet nertill o att det därför hänger sig över vecket för mkt! Blir ju huden som får ta tyngden lixom... Har mailat min kirur...Bröstförstoring014Dela
lisa8224 mar, 2011Omoperation bokat =)Nu har jag äntligen varit på konsultation ang min omoperation. Allt kändes super så jag hoppas verkligen det blir som jag tänkt. Kommer att lägga in 500 hp samt ärrkorrigering samt uppstramning av det vänstra bröst som har hängt till sej lite eller vad man ska kalla det. Jag vill ha mera put samt lite mer bollighet på ovansidan av bröstet, sen...Bröstförstoring019Dela
Malin8824 mar, 2011Vad betyder storleksblind?Vad anser ni storleksblind betyder? Om nån skriver en är missnöjd med storleken så säger alltid nån att man är storleksblind. Men bara för man är missnöjd med storleken och hade velat ha större betyder det ju inte man är blind. Jag anser att man är storlekblind när man inte längre ser den storleken man har och tycker allt är litet, att man...Bröstförstoring013Dela
Pixel24 mar, 2011Vem av proformakirurgerna är bäst för mig? Vill boka konsultation!Har läst väldigt gott om proforma i allmänhet och samtliga kirurgerna verkar superduktiga (tror inte särskilt mkt den skit man läst om Calle). Nu vill jag ta och boka mig en första konsultation med någon av dem men jag vet inte vem! Gillar allihopa! Troligen kommer det väl bli så att jag förr eller senare kommer vilja ha konsultationer m...Bröstförstoring051Dela