BEATASBRANDBILAR21 feb, 2011Bilder på mina 4 dagar gamla 550cc tuttar.. Påklätt.Här är mina nya kompisar, 4 dagar gamla!!! 😛 Bröstförstoring020Dela
Anonym användare21 feb, 2011Låna till operation?Jag har länge velat göra en bröstförstoring och nu när vi skulle kolla med banken om vi kunde få ta mer lån till huset s fick vi blankt nej. Han arbetar och har en bruttolön på 38 000:- ,mån och jag studerar och har bara csn lån och medel. Eftersom vi är gifta räknas min man som försörjare för mig och vra två abrn så totalt 20.000:- efter skatt...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare21 feb, 2011Låna till operation?Jag har länge velat göra en bröstförstoring och nu när vi skulle kolla med banken om vi kunde få ta mer lån till huset s fick vi blankt nej. Han arbetar och har en bruttolön på 38 000:- ,mån och jag studerar och har bara csn lån och medel. Eftersom vi är gifta räknas min man som försörjare för mig och vra två abrn så totalt 20.000:- efter skatt...Bröstförstoring01Dela
matilda8921 feb, 2011**Hur sjuk får/kan man vara på op? 2 dagar kvar..**Hade vinterkräksjukan hela förra veckan, började äta och må hyffsat bra i torsdags. Har varit slö och hängig hela helgen, men mår mycket mycket bättre. Har fortfarande ont i halsen och är liiiite snuvig, huvudvärk. Opereras nu på onsdag kl 09. Någon som vet hur "sjuk" man kan/får vara? vad säger era kirurger? Hur påverkas kroppen unde...Bröstförstoring06Dela
Carco21 feb, 2011Någon som korrat rippling och det blivit bra?Hej! Har ju drabbats av rippling på ena bröstet, skittråkigt! Syns när jag klämmer på bröstet och sedan släpper det..Då syns veck på insidan av bröstet..Ibland syns det när jag precis tagit av mig bhn.. fasar för en ny op..Men kommer nog vilja korra iaf.. Ska träffa Peter nästa vecka,så får vi se vad han säger... Men jag undrar...Bröstförstoring05Dela