BEATASBRANDBILAR21 feb, 2011Bilder på mina 4 dagar gamla 550cc tuttar.. Påklätt.Här är mina nya kompisar, 4 dagar gamla!!! 😛 Bröstförstoring020Dela
Anonym användare21 feb, 2011Låna till operation?Jag har länge velat göra en bröstförstoring och nu när vi skulle kolla med banken om vi kunde få ta mer lån till huset s fick vi blankt nej. Han arbetar och har en bruttolön på 38 000:- ,mån och jag studerar och har bara csn lån och medel. Eftersom vi är gifta räknas min man som försörjare för mig och vra två abrn så totalt 20.000:- efter skatt...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare21 feb, 2011Låna till operation?Jag har länge velat göra en bröstförstoring och nu när vi skulle kolla med banken om vi kunde få ta mer lån till huset s fick vi blankt nej. Han arbetar och har en bruttolön på 38 000:- ,mån och jag studerar och har bara csn lån och medel. Eftersom vi är gifta räknas min man som försörjare för mig och vra två abrn så totalt 20.000:- efter skatt...Bröstförstoring01Dela
matilda8921 feb, 2011**Hur sjuk får/kan man vara på op? 2 dagar kvar..**Hade vinterkräksjukan hela förra veckan, började äta och må hyffsat bra i torsdags. Har varit slö och hängig hela helgen, men mår mycket mycket bättre. Har fortfarande ont i halsen och är liiiite snuvig, huvudvärk. Opereras nu på onsdag kl 09. Någon som vet hur "sjuk" man kan/får vara? vad säger era kirurger? Hur påverkas kroppen unde...Bröstförstoring06Dela
Carco21 feb, 2011Någon som korrat rippling och det blivit bra?Hej! Har ju drabbats av rippling på ena bröstet, skittråkigt! Syns när jag klämmer på bröstet och sedan släpper det..Då syns veck på insidan av bröstet..Ibland syns det när jag precis tagit av mig bhn.. fasar för en ny op..Men kommer nog vilja korra iaf.. Ska träffa Peter nästa vecka,så får vi se vad han säger... Men jag undrar...Bröstförstoring05Dela
vanessa8220 feb, 2011 Få bort Bristningar???Har läst att man kan få bristningar på brösten,då jag har ammat och brösten har varit uttänjda redan,e de lika stor risk då? Har dock fått bristningar på magen efter graviditet,kan man få bort dem?? eller bleka dem på nått sett?? Någon som vet???? jättetacksam för svar!!! Bröstförstoring06Dela
Lemondrop20 feb, 2011Hur blir silikonbröst efter amning?Är det någon här som har gjort silikonbröst och därefter ammat? Hur blir brösten efter det, måste man göra om, eller håller de sig fina tack vare silikonet? Bröstförstoring012Dela
Anonym användare20 feb, 2011Andri ThorarinssonHej! Jag ska på konsultation hos Andri Thorarinsson på art clinic Göteborg den 10 mars och hade tänkt mig anatomiska. Men så har jag hört av en kompis som op anatomiska där nu och hon rekomenderade en annan som arbetar mer med anatomiska(Per, tror jag han heter), så jag tänkte höra här. Någon som har blivit opererad av honom? hur uppfattade...Bröstförstoring04Dela
Anonym användare20 feb, 2011Min tur snart, nu börjar jag dra mig mot strandkliniken, pirrigt!! :D3 månaders intensivt längtande har snart kommit till ända, här sitter jag med torr och kliande hud efter min första descutan dusch😀 Imorgon klockan 10.00 är det dags. Jag har fortfarande inte bestämt storlek till 100% men det lutar åt 300/325 HP och jag hoppas hoppas att det inte blir oproportionerligt stort och att formen inte blir för strut...Bröstförstoring029Dela
Jennie3320 feb, 2011hjälp har jag fått en infektion/stort sår?I "korsningen" är det en mörk fläck som det har kommit gul vätska/var ur men tejpen har inte varit blöt när jag tagit på den, har jag fått ett stort hål där lr är det början på en infektion? Ska byta tejp på torsdag. Ser ialf ut som att det är ett hål, på andra bröstet är det fina smala streck. Vad tror ni? Är inte febrig lr nåt men det sticker li...Bröstförstoring04Dela