BEATASBRANDBILAR
Man ·
Bilder på mina 4 dagar gamla 550cc tuttar.. Påklätt.
Här är mina nya kompisar, 4 dagar gamla!!!
😛
Sortera efter

Embla
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Ser fint ut :) Stora, men passar ändå bra till kroppen :)

BEATASBRANDBILAR
Man ·
Tack så mycket. :)

abroadgirl
Kvinna ·
Först o främst grattis! De kommer att bli fina, verkligen passar dig!😉

Anonym användare
Shit vad stora dem är, men passar dig ;) Hehe!
Grattis! Dem kommer säkert bli svin snygga!

BEATASBRANDBILAR
Man ·
Haha igår nojjade jag som fan över att jag tyckte de var stora men sen när jag liksom ser dom utan kläder så känns de jättelagom. Men de är nog ganska stora?! :)

Anonym användare
Tycker dem passar perfekt till din kropp :) Svin snygg!
Längtar tills de är min tur!
Hur mår du då? :)

BEATASBRANDBILAR
Man ·
Tack så hemskt mycket. :)
Ja det är ju snart bara en månad kvar för dig. :D Spännande.
Jo nu mår jag faktist ganska bra. har precis varit ute och gått en promenad men fram tills idag har jag varit ganska trött och haft rätt så ont. Men ingenting man inte klarar av. ;)
Hoppas allt går bra för dig ochså. KRAAAM

Anonym användare
Jo och jag längtar som bara den!
Okej, låter ju bra att du mår bra nu :) Hoppas att jag också mår lika bra efter 4 dagar!
Kram

Anonym användare
fint! grattis! :-D

Anonym användare
👍

BEATASBRANDBILAR
Man ·
Tack så mycket!!!

Angelica
Kvinna ·

butterfly
Kvinna ·
Grattis! Ser jätte snyggt ut. Hoppas du skriver op berättelse, funderar nämligen på att välja samma kirurg =)

BEATASBRANDBILAR
Man ·
Angelica: Tack kändes verkligen som helt rätt val. Åh det ska bli så spännande att se hur de blir om några månader. :) Dina som finns här på bilderna är ju skitsnygga.
Butterfly: Tack så mycket. Jag har skrivit en op berättelse så gå in på min profil och läs. :) Jag rekomenderar Ivan Letterfors varmt.

Angelica
Kvinna ·
Ja jag vet att jag bara ville tiden skulle gå så man fick se hur dom skulle bli haha.
Ingen tvekan om vart jag går om det ngn gång skulle bli op igen efter barn eller så, helt underbar är Ivan och hans team!

melindaaah
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Du var alldeles ny medlem utan inlägg före detta - men i och med att du "ger dig tillkänna" får du bronsmedlemsskap och kan se påklädda bilder. Mer info under menyn Medlemsskap och i PM du fått...

BEATASBRANDBILAR
Man ·
Melindaaah: Det känns jättebra faktist. jag är supernöjd. :D pma mig din mail så kan jag skicka dig bilderna om du vill.
Åh spännande. Hoppas du blir nöjd. :D

butterfly
Kvinna ·
Ja va roligt, ska genast läsa. Okej, skönt att höra.. Lycka till med läkningen nu! =) Kram