Anonym användare14 feb, 2011hur lång tid dröjer det innan brösten är "klara"Hur lång tid dröjer det innan brösten är på rätt plats och har fått sin form? Bröstförstoring03Dela
Miss_twisted14 feb, 2011Hur lång tid behöver man på sig för att läka? inför solsemesterJag ska åka utomlands i ´början på juni och vill så gärna göra min bröstförstoring innan. Hur lång tid behöver man på sig för att hinna läka? om jag gör min i april, är det oki att sola och bada i juni då? Bröstförstoring05Dela
matilda8913 feb, 2011Ta ut p-stav = påverkar bröstens form/storlek?Jag hade ätit p-piller i 7 år och bytte till p-stav i oktober (då blev mina bröst mer än 1 kupa mindre) har nu haft p-stav i några månader, och har KONSTANT mens, upp till alla dagar i månaden :S Så vill verkligen ta ut den.. Jag opereras på den 23/2 och tänkte ta ut den ca 1 månad efter op.. tror ni det påverkar formen /storlek på brösten?...Bröstförstoring08Dela
malinn13 feb, 2011Åsikter tack !!! :=)OK tjejer, nu vill jag ha råd, åsikter !!!.....jag såg framför mig ca 300 mpp mentor.....MEN nu e jag så bred dvs 13 cm.....det impl är för smalt för mig så jag rekommenderades 400 cc som är 13,2 cm.För att få lite ut på sidorna.....Det skrämmer mig jätte mkt, har ju hakat upp mig på att 400 känns så mkt på korta mig :=(....Hur mkt försvinner ??...Bröstförstoring012Dela
funny13 feb, 2011förkyld o hosta kan man op ändå?snart op och min hosta har inte försvunnit kan man op trots man är sjuk ? vad har era kiruger sagt om saken? Bröstförstoring05Dela
Anonym användare13 feb, 2011Normalt vara svullen mellan brösten?Det är dag tre sen min operation, jag undrar om det är normalt att man är svullen mellan brösten? Alltså på själva bröstkorgen liksom. Det gör ont och känner man där så är det svullet och spänt. Brukar det bli så eller är det nåt att oroa sig över? Bröstförstoring03Dela
funny13 feb, 2011440 cc stort eller litet?vad tycker ni där ute är 440 cc högprofil vanligt eller är det för stort ? 1.63 och väger 53 , vill att det ska synas har op om en vecka är rädd för att vakna upp med en känsla att de är små? hjälppppp.... Bröstförstoring014Dela
funny13 feb, 2011helena sveinsdottir på citadell ?hej har någon av er gjort bröstförstoring hos helena på citadell ? blev ni nöjda? ska op om en vecka hos henne... Bröstförstoring04Dela
funny13 feb, 2011440 cc högprofil någon som har ?Någon som har 440 högprofil ? finns knappt bilder på 440 cc ? blev ni nöjda isåfall känns dem stora eller små? Bröstförstoring05Dela
Hella13 feb, 2011Hur är läkarna på Citadell?Först så undrar jag om det är någon skillnad mellan klinikerna Citadellkliniken.com och Citadellkliniken.se? Sedan är jag lite nyfiken på de olika läkarena, har de förkärlek för något visst resultat? Skiljer sig deras resultat åt eller blir alla citadellbröst rätt lika oavsett vem av läkarna som gör dem? Är någon av dem lättare att prata med om...Bröstförstoring016Dela