Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
funny

funny

Kvinna ·

440 cc stort eller litet?

Bröstförstoring

vad tycker ni där ute är 440 cc högprofil vanligt eller är det för stort ? 1.63 och väger 53 , vill att det ska synas har op om en vecka är rädd för att vakna upp med en känsla att de är små? hjälppppp....

14

Sortera efter

matilda89

matilda89

Kvinna ·

Eftersom du är ganska kort och väger lite tror jag att det bli större än va de flesta gör på just dig!

Tror större än normalt men inte jätte stort :)

Gilla
funny

funny

Kvinna ·

tack börjar bli osäker nu ju och snart är vi där den 23!!!! dem ändrade tiden till tio .. kanske om man väljer 450 cc hög finns det tror du utan att det blir allt för brett ?

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Ska du operera dig den 23de? Det ska jag också :) då ses vi!

Hm, hur bred är din bröstbredd i dagsläget och är det perthese standard eller sensitive du ska ha?

Högprofil bestället de fårn frankrike (tror jag det var) så det tar extra lång tid att beställa.

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag har 440 högprofil. Nu är mina inte ens 2 veckor, så det går ju inte riktigt att se hur resultatet kommer att bli än.. Men jag är väldigt kort och smal, så på mig blir det STORT :)

Gilla
funny

funny

Kvinna ·

grattis till brösten =) jag vill ju gärna ha stort , såg dina bilder på ristestet känns det lika stort som ristestet eller mindre? jag provade 4 dl ris hur mycket hade du? hade du mycket ont efter har 70 a ..har knappt sett några som ha 440..

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

De kommer bli stort men inte megastort. Och ingen mening du ändrar till 450hög då de inte kommer göra nån skillnad på storleken. 10cc är ingenting :) jag är 168 o väger 54 o la i 390 o mina är mer lagom. Hade velat ha större o vill också de ska synas att man har stora bröst. Så dina kommer bli större än mina då du är kortare o lägger i 50cc mer. Men du kan ju fråga kirurgen om du kan prova runt 500cc om de passar till bredd :) så har du lite o välja på. Mathilda89: det är ultra hög de inte har på lager :) o de beställare de från Frankrike som du skrev. :) tror de har hög o de andra profilerna på lager. Men skumt de inte kan ha ultra hög också på lager :/
Gilla
funny

funny

Kvinna ·

tackar! tyckte att dina såg jättebra ut och att dem ser stora ut på de bilder jag sett, men som sagt jag är ju kortare än dig , jag provade 500 cc men det blev för mycket på sidorna så ja hade blivit besvärad utav dem. Jag provade på ultra high och då passade det inte helller för det blev för bulligt och tantigt på något sett... men man inbillar sig att vartenda cc är viktig :s

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jag tror 440 blir jättefint. De kommer bli stort men inte för mkt. Mina ser oftast större ut på bild. Om du ska kolla storleken så är bilder på avstånd bra, har några i profilen. Sen har jag också en video på brösten på bloggen eller i tråden "video på mina bröst" då ser man storleken bättre. Så större tror jag du bör få. Hur mkt egen vävnad har du idag? För de spelar också roll hur stora dom blir :) jag va typ platt innan
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

funny; Tack! Jag hade 4dl ris i mitt ristest och det känns ungefär lika stort. Skillnaden är att riset var mer knöligt och tyngre att bära upp. Nu när brösten sitter på plats tycker jag också att de är lite mer put på dem :) Svårt att få till formen på ristestet tycker jag..
Kan inte påstå att jag haft speciellt ont. Det som är jobbigt är skav från tortyrBH:n och ont i ryggen eftersom jag blir så stel när jag inte kan sitta och ligga som jag vill.
Om du kollar på mina förebilder så de du också att jag hade lite "tomma" bröst efter viktnedgång, så huden var ju lite uttänjd redan.

Sen beror det ju lite på din bröstbredd vilka implantat du kan ha. Jag hade 11,8 i bröstbredd men valde ändå implantat som är 12,7. Men jag tycker absolut inte att de är för breda för min kropp, eller sitter för långt ut åt sidorna (som jag var orolig för i början)

Var ska du opa dig?? :)

Gilla
Embla

Embla

Kvinna ·

Hej! Jag är 162, väger 49 kg. Jag hade 75B innan ,kanske fyllig A. Och ammat ett barn. Jag la i 400cc hög profil och jag har nu 75 D men dom e på gränsen till för små så tror de är lagom med 70-75 E. Tyckte först mina blev för små men nu när dem har lagt till sig så tycker jag att dom är perfekta. Ser stort ut men normalt ändå! =)

Lycka till!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 164 och väger 56 kg och la in 440 cc hp. Jag tycker mina är i största laget, framför allt med Bh på.

Gilla
funny

funny

Kvinna ·

Malin88 skrev:
Jag tror 440 blir jättefint. De kommer bli stort men inte för mkt. Mina ser oftast större ut på bild. Om du ska kolla storleken så är bilder på avstånd bra, har några i profilen. Sen har jag också en video på brösten på bloggen eller i tråden "video på mina bröst" då ser man storleken bättre. Så större tror jag du bör få. Hur mkt egen vävnad har du idag? För de spelar också roll hur stora dom blir :) jag va typ platt innan

Hej Malin vet inte hur mycket egen vävnad jag har eller varken bröstbredd,men efter att sett dina före bilder är jag däremot lika platt små klementiner knappt =) jag är ute efter att synas men ändå kunna dölja det på jobbet en aning då chefen verkar bekymrad att jag blir en pamela andersson..men jag gör som jag vill ändå såklart. Såg videon och tyckte du har en bra storlek, dem ser stora ut och du kan få dem att se extra stora ut med lite extra puffar i bhn =) du har ett val att variera när du vill synas och när du vill dämpa ner lite vilket kan vara skönt i vissa tillfällen. Jag hoppas bara att det kommer bli bra för om en vecka smäller det och jag ser fram emot dagen min mardröm är att vakna upp och tycka att de är små! Därför har jag ställt mig denna fråga =)

Gilla
funny

funny

Kvinna ·

GoldenHeart skrev:

funny; Tack! Jag hade 4dl ris i mitt ristest och det känns ungefär lika stort. Skillnaden är att riset var mer knöligt och tyngre att bära upp. Nu när brösten sitter på plats tycker jag också att de är lite mer put på dem :) Svårt att få till formen på ristestet tycker jag..
Kan inte påstå att jag haft speciellt ont. Det som är jobbigt är skav från tortyrBH:n och ont i ryggen eftersom jag blir så stel när jag inte kan sitta och ligga som jag vill.
Om du kollar på mina förebilder så de du också att jag hade lite "tomma" bröst efter viktnedgång, så huden var ju lite uttänjd redan.

Sen beror det ju lite på din bröstbredd vilka implantat du kan ha. Jag hade 11,8 i bröstbredd men valde ändå implantat som är 12,7. Men jag tycker absolut inte att de är för breda för min kropp, eller sitter för långt ut åt sidorna (som jag var orolig för i början)

Var ska du opa dig?? :)

Goldenheart =) ! Jag har ingen aning om brösbredd osv har ingen koll minns bara att jag provad många implantat och att 440 cc var det som funkade ville trycka in en 500 cc men det gick inte hade sett konstigt ut på sidorna. Vad bra att du är nöjd! jag provade också 4 dl ris och det kändes bra , jag ska operera mig på citadellkliniken landskrona nu den 23 =) längtar ! hoppas bara de blir lagom stora ;) 

Gilla
funny

funny

Kvinna ·

Emsan skrev:

Jag är 164 och väger 56 kg och la in 440 cc hp. Jag tycker mina är i största laget, framför allt med Bh på.

Emsan! Dina är Fina och stora, hoppas jag också får de så stora!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem