Anonym användare23 jan, 20115 månaders bilderVa fort tiden går, och va mycket som händer med dom.👍 Bröstförstoring014Dela
blondy23 jan, 2011Träning + solning + silikon? På tisdag är det 6 v sen jag opererades. Efter hur lång tid kan man börja träna "på riktigt" igen? Jag menar då alltså att inte bara gå i lugn takt på rullbandet, utan kanskse öka på lite genom att jogga o sådär ? Sen har jag en liten fråga ang solning, efter hur lång tid ska jag vänta? Jag menar om man har någonting för ärren borde det väl inte va...Bröstförstoring017Dela
cosmotuttar23 jan, 2011Boka återbesök på CitadellNågon som vet om man kan boka in sitt 1v återbesök redan nu? Jag ska opas. 2mars. Fick veta igår att en vän till mig skall ner på konsultation exakt en vecka efter att jag gjort mina, tänkte om jag kunde boka mitt återbesök nu så att vi kunde åka ner tillsammans nämligen :D Bröstförstoring04Dela
Mrs V23 jan, 2011Är så jävla KNÄCKT!!!Det är två dagar innan op. och jag får mail av min läkare att han han har mottagit min undrat om större storlek 450 istället för 400cc. Han skrev att jag har rätt att undra men han tror inte längre jag kommer bli nöjd över op. så han vill inte operera mig längre. TVÅ dagar innan operation. Jag har gått sen november och haft detta planerat, jag...Bröstförstoring076Dela
Anonym användare23 jan, 201113 dagar kvar.....Nu är det bara 13 dagar kvar och jag är verkligen sjukt nervös. Så fort jag tänker på operationen (vilket jag gör typ hela tiden) får jag så ont i magen. Hur har ni andra det som har nära k21var till op? Är ni lugna, rädda, förväntansfulla? Jag är mest rädd för själva ögonblicket när jag ska sövas och smärtan efteråt men samtidigt försöker jag att...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare23 jan, 2011Nyop:ad med liggproblem...Jag gjorde min bröstförstoring på Akademikliniken i torsdags. Har gått över förväntan när det gäller värken, tycker jag. Drog ner på tabletterna igår, vilket har gått bra. Så länge jag sitter, går eller står, vill säga... Vaknar på nätterna av att brösten spänner, det känns som om jag har två ballonger uppblåsta till bristningsgränsen. Att ko...Bröstförstoring08Dela
Embla23 jan, 2011Små bröst??? 400ccJag kan inte släppa tanken på att dom är för små, lagt in 400cc, hög profil. Fråm sidan ser dom större ut men framifrån så ser de alldeles för litet ut för att jag ska vara nöjd. Dom är 4 veckor gamla på Tisdag, tror ni dom kommer bli lite större med tiden? Verkar som bakombröst blir det? På kvällen känns dom större men på fm känns dom såååå sm...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare23 jan, 2011Känsla precis efter op. smärta osv.Hej! Jag opererades för 6 dagar sen av P-E Jansson på Reformedica i Örebro. Jag tycker alla verkar ha det så lätt efter operation. Jag låg dom första 3-4 dagarna o hade sjukt ont. Sov max en timme åt gången. Nu när det har gått 6 dagar har jag fortfarande ont och är jättesvullen. Jag har oxå väldigt ont under högerbröstet, vet inte om det är s...Bröstförstoring08Dela
BEATASBRANDBILAR23 jan, 2011400 vs 450 cc hur stor skillnad?Nu börjar operationsdagen närma sig och jag nojjar mig över storleken som så många andra här. När jag var på konsultation så var jag ganska säker på att jag skulle välja 400 cc moderat profil.. Hon som hjälpe mig att välja ut implantat sa även att jag troligtvis inte kunde ha bredare än det i moderat profil så om jag ville gå upp i storlek så måste...Bröstförstoring03Dela
Maria_S22 jan, 2011Mest bollighet?Hej. Läste precis i en tråd att coh1 kan bli platt i kläder stämmer detta? Om man vill ha mer bollighet på brösten dvs mer åt fakehållet ska man då ist välja coh2? Jag vill ju gärna ha mer bolliga bröst än skidbacke i längden dvs jag vill att de ska se likadana ut om flera år så de inte blir hängiga och sådant. Kan man undvika det...Bröstförstoring09Dela