Anonym användare12 jan, 2011Alldeles nybakade (bild)Hejsan Tjejer! Här kommer en bild på mina nya, alldeles nya! Vad tycker ni? Kommer dom bli fina? Bröstförstoring012Dela
Anonym användare11 jan, 2011TRÄNING efte op?Hejsan, Är så sjuuukt taggad att böjra träna igen 😛....nu har det i och för sig bara gått 2 dagar sen op, men jag känner mig fakist helt ok. När kan man börja ta sig tillbax till gymmet? Tänkte mjukstarta att gå på bandet, kanske cykla lite, även börja med benövningar. Men vem har erfaranhet av detta? Styrketräning dvs...? Och finns det...Bröstförstoring07Dela
linn11 jan, 2011RistestetHeej! Har fått lära mig en hel del de senaste dagarna. Kul att alla är så hjälpsamma :D Har ännu en fråga. Hur fungerar ristestet? :) Bröstförstoring06Dela
Anonym användare11 jan, 2011Gå hem från kliniken samma dag?Jag har sett att det är många som övernattar på kliniken. Hur många timmar efter op kan man ta sig hem? Jag bor kanske 800 meter från min klinik, tror ni att jag kan gå hem? Eller borde jag fråga om någon kan hämta mig med bil?Bröstförstoring016Dela
Anonym användare11 jan, 2011Egensnickrade teorier - vad tror ni blir bäst?Jag hoppas inte jag tröttar ut er med mina frågor... Jag är ju på jakt efter supernaturliga bröst, inte för stora. Det jag prioriterar är: tydlig skidbacke, nästa lite åt hoppbacke, ingen rippling och helst mjuka. Eftersom jag har lite vävnad tror jag inte jag har risk för DB och tror att jag måste lägga bakom muskeln. Jag har efter nogrannt läsand...Bröstförstoring02Dela
systerrosa11 jan, 2011Konsultation-CHECKPrecis varit på konsultationen! Äntligen är den gjort. Men nu har man ju 1000 funderingar om man gjort rätt kring storleksval. Vill ju inte att det ska bli för litet, på samma sätt som jag inte vill att det ska se för onaturligt ut heller. Blev till sist 440cc Mp plus. Hade tänkt på HP från början men det funkade inte på mig med den storleken....Bröstförstoring04Dela
artgecko11 jan, 2011ni med framför-placeringLäste någonstans att om man väljer framförplacering så har bröstet mindre stöd och "hänger" sig snabbare än bakom. nu har ja små bröst från början och vet inte ens om det är ett alternativ, men har gått från att vilja ha bakom till framför efter att ha läst en del, å sett en del muskelpåverkan. så ni som har framför, hur har de gått för er? är de...Bröstförstoring06Dela
MissyE11 jan, 2011Kan man åka bil dagen efter?Jag kommer bli upphämtad av min pojkvän efter operationen på Proforma clinic (Sthlm), och tanken var att vi skulle åka hem till jönköping direkt. Kan man det? Klarar man av att sitta i en bil i.. ja vad blir det? 4timmar? direkt efter man kommit ut från kliniken?! Varenda gupp lär ju göra ont. :P men jag vill inte heller sova hos mina kompisar i st...Bröstförstoring030Dela
Anonym användare11 jan, 2011Snitt i armhålan eller under bröstet?Jag ska på min första riktiga (inte med en sjuksköterska) konsultation imorgon och jag är lite nyfiken på vilka för- och nackdelar det finns med att lägga snittet i armhålan eller under bröstet? Jag har läst en massa bloggar och operationsberättelser och de flesta verkar vilja lägga in implantaten via armhålan men jag har alltid trott att jag v...Bröstförstoring011Dela
lisbethg11 jan, 2011low profile? Er der nogen der har fået low profile implantat? Jeg skal byta fra 350MX Perthese til en mindra storlek i marts 2011. Jeg overvejer at byta til en low profile i stedet for Bröstförstoring014Dela