linn08 jan, 2011mjuka implantat ?hej! Hur är det med mjuka geléhallon implantat, känns de mjuka som riktiga bröst? Finns de även som droppformade? :) Bröstförstoring07Dela
Nova08 jan, 2011hur mkt mindre blev era bröst när svullnaden gått ner?Det undrar jag på :) Mina är en dag nu och spända och svullna. Jättebra storlek i kläder men utan kläder ser de mycket fejk ut :P Mig gör det inget men min man är orolig att de inte blir mindre... stackarn.. Hur var det för er?Bröstförstoring09Dela
Anonym användare08 jan, 2011400cc ristest,bilder!Jag har precis satt i mina ris tester och tog lite bilder så ni skulle se, det kanske inte syns så himla bra HUR stora dom nu är. (Tog både före och efterbilder) Men va tycker ni , ser det bra ut eller förstort? :) OP nu på måndag! :)) Bröstförstoring05Dela
Anonym användare08 jan, 20113 månader!Tiden springer iväg, nu är det 3 månader sen jag opererade mig och alla nojjor har, otroligt nog försvunnit. Jag har boat in mig med mina nya former och tappat 5 kg så nu passar storleken galet bra till min kropp. :) Nyseparerad, lycklig och kurvig. I love it! 😛 Bröstförstoring04Dela
elsklingen08 jan, 2011Nu känner jag mig så nöjd och höjdskillnaden bara försvann!Jag har haft en liten höjdskillnad på mina bröst. Det högra har inte riktigt kommit ner lika långt som det vänstra. Fick order om att massera det högra bröstet hårt, tre gånger om dagen. Igårkväll när jag ställde mig framför spegeln så såg jag att de helt plötsligt är jämna. Blev så otroligt glad över detta. Det enda nu är att försöka få ner bollig...Bröstförstoring08Dela
nussie08 jan, 2011graviditetdet är en grej jag funderat på, hur blir silikonbröst efter graviditet och ammning och allt sånt där? känns ju som att dom borde påverkas av det lite iaf? nu funderar ju inte jag på att skaffa barn än på ett tag men känns ju nästan som man borde förstora tuttarna efter man fött barn just in case? någon som fött barn efter dom förstorat...Bröstförstoring00Dela
nova8108 jan, 2011Trodde mina bröst skulle bli större, har lagt in 440 högprofilE så besviken. Sa till kirurgen att jag ville ha stora bröst och hade med bilder som jag visade på konsultationen. Gjorde även ett bröstlyft. Han sa att jag hade 600cc i egen vävnad och att han tog bort 150cc. Så jag trodde att med 450cc egen vävnad+440cc implantat (högprofil, under muskeln) skulle ge mig stora bröst. Eller? Jag är 160c...Bröstförstoring04Dela
hkf8408 jan, 2011Bästa kirurg på Citadellkliniken?Vilken kirurg tycker ni har varit bäst på Citadell? Jag har en konsultation hos Peter Cosmo, men har börjat tveka en aning... han verkar ha så mycket att göra att han inte hinner med sina patienter. Vad har ni för erfarenheter? Bröstförstoring011Dela
Anonym användare08 jan, 2011KomplikationerIdag fyller mina bröst 3 månader! Jag är fortfarande så nöjd man bara kan bli och är sååå glad att jag gjorde det! Tänkte bara kolla med er om komplikationer. Jag är medveten om att det kan dyka upp komplikationer under hela tiden man har implantaten, men är det någon som vet vilken period som är vanligast att de dyker upp på? Typ första halvår...Bröstförstoring013Dela
Anonym användare08 jan, 2011ang Kosmetisk kirurgi i Jönköpingnågon som op sig på Kosmetsik kirurgi i Jönköping, behöver lite feedback positivt som negativt Bröstförstoring07Dela