mise0008 jan, 2011Ok att basta med inplantat?Som rubriken låter, är det ok att basta med implantat?Bröstförstoring05Dela
systerrosa08 jan, 20113 dagar kvar! :DTill min konsultation! Detta känns helt overkligt! :D Hur många av er gick bara på en konsultation innan op? Eller behöver man oftast 2? Bröstförstoring02Dela
Anonym användare08 jan, 2011Implantattest - lika stort efter ?Hej! Jag opereras nu på torsdag och då har ju självklart förvirringen börjat sätta igång på allvar. På konsultationen så fick jag testa olika implantat och kom fram till att jag ville ha 500cc med hög profil. Har lagt upp en bild på detta på min profil. Är rätt nöjd med den storleken. Men min fråga är, kommer de bli mkt mindre sen efter op?...Bröstförstoring06Dela
leadore08 jan, 2011Gott råd om strl innan OPHar ikväll suttit och lusläst alla olika implantat tillverkares storlekar och kommit på en sak jag önskar att jag visste innan min OP. Förstår nu varför ristestet kan vara så otroligt avvikande från resultatet efter OP. Mitt tips är att ta reda på vilken typ av implantat eran kirurg använder er av och sedan utgå från deras storlekslista och jämnf...Bröstförstoring07Dela
Embla07 jan, 2011Hjälp med ärr!!Förstår ju att det är normalt att såklart ha ont vid snittet men har mera ont i höger snitt, längst ut på kanten, blir orolig att det skulle vara nån infektion eller nåt men det ser bra ut fast det är lite mer svullet än vad de andra bröstet är. Var på återbesök för 3 dagar sedan och hon tyckte att det såg jättefint ut...antar jag ska lita på det...Bröstförstoring02Dela
smiley85girl07 jan, 201111 MånaderOj vad tiden går fort, nu är det 11 månader sedan jag gjorde min operation. Det jag märkt är att mina vårtgårdar blivit ljusare, någon som vet om det är vanligt? hade ljusa innan men tycker dom är ljusare nu. Ska prova sola lite mer solarium, för då brukar dom bli mörkare. Har inte skrubbat å smörjt brösten så mycket så tycker bristning...Bröstförstoring014Dela
pepsi8007 jan, 2011förskjuta mens innan op? hur?om man skulle behöva skjuta upp mensen inför op, vad bör man äta för tabletter då? gulkroppshormon fick jag tips om här. (vad heter tabletterna isf?) någon som gjort det???? någon som frågat en läkare om detta och vad fick ni för svar? (vill inte äta något som kan ge blodproppar eller vara skadliga liksom) Bröstförstoring09Dela
Anonym användare07 jan, 2011Hjälp mig! Vad hade ni gjort?Jag äter antibiotika för mina irriterande ärr (som redan ser bättre ut :D) cefamox heter dom. Jag frågade min kirurg om man kunde ta något glas vin, utan att effekten slås ut och hon sa självklart. Jag har även googlat detta o hittade samma svar. OCH så ringde jag t o m läkemedelsrådgivningen o frågade och fick samma svar;) Det borde alltså i...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare07 jan, 2011ÅÅHH så förvirrand.. små? stora? Hade redan en tråd, men ville lägga in en till bild där man ser lite mer av min kropp så ni lättare kan säga vad ni tycker om ni tycker att de passar till min kropp. Men fattade inte hur man gjorde så fick bli en ny tråd ... sen om ni kan komentera om mellanrummet och vad ni tycker... jag tycker det är lite för stort mellanrum? vad tycke...Bröstförstoring024Dela
Nova07 jan, 2011NYOPERERAD!!! *bilderNu ligger jag är på hotellrummet i Oslo med mina nya pattar 😛 Mår oförskämt bra! Jag vaknade tio över tolv, lite snurrig bara men så jävla glad! I sportbhn ser de inte så stora ut men utan ser de desto större ut. På gränsen till för stora så jag tror det blir perfekt när svullnaden gått ner. Men jag är redan supernöjd!!! Just nu känn...Bröstförstoring022Dela