systerrosa03 jan, 2011Tips på frågor till konsultation?Har en hel del redan, men kan det var nått jag inte tänkt på? Några förslag på bra frågor? Bröstförstoring02Dela
systerrosa03 jan, 2011Precis bokat konsultation!!!!Guuuud nu blev jag skitnervös. Bokade precis tid via internet på Citadell och fick den 11 januari!!!! Det är ju snart!!! Bröstförstoring017Dela
missdivine03 jan, 2011bröstcancer.Fyfan vilken jävla början på 2011.. Ursäkta svordom, jag har precis fått reda på att min mormor har bröstcancer.. Nu undrar jag, jag har läst lite att bröstcancer är ärftligt.. Jag har totalt hjärnstopp i huvudet.. Går det att kolla trots att jag har implantat? Vore jätte tacksam för svar! :( Bröstförstoring08Dela
aderia03 jan, 2011När kan man börja träna hårt?När har ni börjat träna efter eran bröstoperation? Jag opererade mig 12 november, lyft + implantat. Nu är jag sugen på att börja träna. Är det ok att ställa sig på en crosstrainer redan nu? Eller ska jag vara försiktig med armrörelserna kanske? Jag har ingen aning om hur försiktig jag ska vara.. mer än att Gunnar sa att jag kan göra allt som...Bröstförstoring05Dela
Nova03 jan, 2011Haft konsultation idag!Idag träffade jag min kirurg som opar mig på fredag! Riktigt rolig och mysig gubbe :) Konsultationen varade ca en timme och vi pratade om allt känns det som. Resultatet blev att han ska lägga in 400cc Hp delvis bakom musklen OM han kommer åt. Han ska gå in genom vårtgården. Annars hamnar de framför. Om han tycker att det blir snyggare med 450...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare03 jan, 2011Ulf Garpered någon?Min kompis ska op sig hos en kirurg som heter Ulf Garpered och jobbar numera på akademikliniken i Malmö. Han är rätt ny där och vi hittar knappt någon info om honom. Någon som har erfarenhet eller kommit i kontakt med honom? Bröstförstoring017Dela
cadillacgirl03 jan, 2011Måste man alltid göra lyft när brösten är lite hängiga?Jag håller ju på och funderar för fullt på 1000 olika saker inför en operation. Mina bröst innehåller ca 300 cc egen vävnad men är ganska slappa i skinnet och tomma, hänger lite grann. Måste man alltid lyfta dem också? Eller slippar man det om man lägger i ganska mycket cc?Bröstförstoring013Dela
Anonym användare03 jan, 2011få centrerade bröstvårtor vs put.Står i valet och kvalet att välja storlek. Då mina bröstvårtot pekar lite utåt rek min kirurg att jag valde ett implantat som var bredare än min bröstbredd (som är 12,5). Har föreslog 13,2 cm och då kan jag välja mellan 400 cc moderate plus profile eller 500 cc high profile. Men nu funderar jag på 450 cc hp som har en bredd på 12,7 cm, då jag tror...Bröstförstoring019Dela
pepsi8003 jan, 2011frågor inför opjag har varit på konsultation för snart 2 veckor sedan, fick en tid som någon avbokat så det gick väldigt fort. en vecka senare fick jag hem ett brev med tid för operation! op ska bli om drygt 2 veckor! det känns som att det gick väldigt fort, jag som inte ens hade bestämt mig riktigt innan konsultationen om jag ville operera mig. alltså eg vill...Bröstförstoring033Dela
R3kan03 jan, 2011Klar med OP av ärr :)Kanske helt fel forumdel men jag tänkte ju mest skriva om kliniken. :) Jag är ganska nyligen klar med del 1 av den ärrkorrigering (eller borttagning kanske) som Calle ska göra. Han gjorde allt under lokalbedövning då det var rätt onödigt att bli sövd när man är så tuff som jag, haha ^^ Det tog ungefär 1,5 timme med all tvättning och paketering....Bröstförstoring03Dela