missdivine27 dec, 2010Hur blir era bröst när ni ligger ned?någon som får konstiga bröst när dom ligger ner? mina ser helt cp ut.. :S å nu har de snart gått två månader :S Bröstförstoring018Dela
leadore27 dec, 2010Från 430 till 600 cc?Jag har ju lagt in 430 cc för ca 3 veckor sedan nu men är ju helt inställd på att byta till större implantat senare. Har läst att man i regel ska tänka att minst lägga på 150 cc för att se någon märkbar skillnad, stämmer det? När jag tänker på 600 cc så låter det bra och hade jag valt det från dag 1 hade jag nog blivit supernöjd men nu är jag rädd...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare27 dec, 2010När kan man jobba igen?Hej! Jag ska operera mig den 13 januari. Jag jobbar som säljare av hemelektronik, vilket innebär en hel del springande, möte av kunder och en del lyft. När tror ni jag är redo för att börja jobba igen efter operationen? Förstår att man måste ta det lugnt i början, men vill inte heller vara sjukskriven hur länge som helst.. Så ni som har operera...Bröstförstoring05Dela
Maria_S27 dec, 2010storlekstabell?Hej. finns det någon stolekstabell man kan kolla i för att se hur mycket cc men kan lägga in i brösten beroende på bröstbredd osv? Bröstförstoring013Dela
Complete26 dec, 2010Ni som är 169cm och väger 63kg..hur mycket lade ni in?...Som frågan lyder.... Bröstförstoring033Dela
Complete26 dec, 2010Hur mäter man bröstbredd?Kirurgen mäter ju bröstet...hur gör dem det..?..nåt man kan försöka mäta själv?Bröstförstoring08Dela
honeybunny26 dec, 2010känner mig fortfarande deprimeradKänner att jag fortfarande ångrar att jag förstorat mina bröst tycker inte om dom alls nu ser mina bröst ut som innan jag förstora dom.. Har också börjat känna och se att jag börjar få db på vänster bröst. SuckBröstförstoring03Dela