missdivine27 dec, 2010Hur blir era bröst när ni ligger ned?någon som får konstiga bröst när dom ligger ner? mina ser helt cp ut.. :S å nu har de snart gått två månader :S Bröstförstoring018Dela
leadore27 dec, 2010Från 430 till 600 cc?Jag har ju lagt in 430 cc för ca 3 veckor sedan nu men är ju helt inställd på att byta till större implantat senare. Har läst att man i regel ska tänka att minst lägga på 150 cc för att se någon märkbar skillnad, stämmer det? När jag tänker på 600 cc så låter det bra och hade jag valt det från dag 1 hade jag nog blivit supernöjd men nu är jag rädd...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare27 dec, 2010När kan man jobba igen?Hej! Jag ska operera mig den 13 januari. Jag jobbar som säljare av hemelektronik, vilket innebär en hel del springande, möte av kunder och en del lyft. När tror ni jag är redo för att börja jobba igen efter operationen? Förstår att man måste ta det lugnt i början, men vill inte heller vara sjukskriven hur länge som helst.. Så ni som har operera...Bröstförstoring05Dela
Maria_S27 dec, 2010storlekstabell?Hej. finns det någon stolekstabell man kan kolla i för att se hur mycket cc men kan lägga in i brösten beroende på bröstbredd osv? Bröstförstoring013Dela
Complete26 dec, 2010Ni som är 169cm och väger 63kg..hur mycket lade ni in?...Som frågan lyder.... Bröstförstoring033Dela
Complete26 dec, 2010Hur mäter man bröstbredd?Kirurgen mäter ju bröstet...hur gör dem det..?..nåt man kan försöka mäta själv?Bröstförstoring08Dela
honeybunny26 dec, 2010känner mig fortfarande deprimeradKänner att jag fortfarande ångrar att jag förstorat mina bröst tycker inte om dom alls nu ser mina bröst ut som innan jag förstora dom.. Har också börjat känna och se att jag börjar få db på vänster bröst. SuckBröstförstoring03Dela
Anonym användare26 dec, 2010400cc får inte plats på mig?Hej! Jag har funderat på att lägga in mellan 350-400cc. När jag var på konsultation fick jag testa 350cc och kirurgen sa att det skulle se bra och naturligt ut. Frågade och fick även testa 400cc men då sa han att det kanske inte skulle få plats. Hemma har jag testat med ris i bh:n och kommit fram till att jag minst vill ha 400cc men skulle gärn...Bröstförstoring021Dela
Anonym användare26 dec, 2010The Under 300 cc Club :DJag vet inte ifall det blir någon tråd av det här men jag är bara så intresserad av att få veta lite mer om alla som ska eller har lagt in lite mindre implantat. Hur långa är ni, vad väger ni, har ni bilder, hur tänkte ni, var opererades ni? :) Själv är jag ju 155 och väger 44kg. Dr Oya rekommenderade 325 men det blir förstort! Tror det k...Bröstförstoring013Dela
CrownJewel26 dec, 2010Operation i morgon!Ja då var det min tur. Imorgon kl 10:30 på KirurgCentrum i Stholm ska jag" förhoppningsvis" få ett par fina bröst. Är hur lugn som helst,har packat väskan med kamera,tidningar,godis,hudkräm,bilder på snygga bröst och en bh. Spännande och se om den kommer att passa. Oron kommer nog efter ingreppet då man kan få alla dessa komplikationer man läser om...Bröstförstoring05Dela