Anonym användare20 dec, 2010Så er jeg opereret :)Ligge på citadell och mår bra, efter morfinen :))))))) Endelig er det over. Er helt nöjd med dr.Cosmo and the team :)Bröstförstoring012Dela
Anonym användare20 dec, 2010Svider/värker 1 vecka...Det svider och värker något fruktansvärt i mina bröst, mestadels i det vänstra och i morgon är dom en vecka. Normalt? Att man ska ha så ont som jag har? Kan fortfarande inte sova liggandes, sitter och sover i en fotölj. Är så otroligt nöjd med formen och utseendet, men smärtan och den svidande kännslan börjar ta ut sin rätt. Någon som haft likadant...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare20 dec, 2010Hård massa bakom ärret?!??! Hej! opererades för 12 dagar sen och har ärren i armhålan. Båda ärren är utbuktande, som en extra valk i armhålan, det är typ en hård massa som är ca 1 cm bred som följer längs med ärret BAKOM ärret, alltså inne i kroppen typ. svin svårt att förklara. är det någon som känner igen detta? vad är detta? är det en blodkaka eller nått? Går det bort? om...Bröstförstoring02Dela
Nova20 dec, 2010Måste man ta ur alla piercingar vid op?Har fått papper från min klinik och det stod att jag inte fick ha några smycken på mig men det stod inget om piercingar. Jag har 2st som jag absolut inte vill ta ur för jag är rädd att de hinner krympa så jag inte får tillbaka piercingen. Vad sa era läkare? Bröstförstoring014Dela
leadore20 dec, 2010DB/Bröstvårta fel större implantat?!Nu har jag råkat ut för paniken angående mina bröst igen! Har försökt ge dom tid och det gick bra ett tag men ja inte nu längre! På mitt vänstra implantat så är bröstvårtan för långt upp/åt sidan. Det var lite höjdskillnad på implantat innan men det har rättat till sig nu och det ser ut som den värsta svullnaden har lagt sig och dom har sjunkit...Bröstförstoring07Dela
Uniica19 dec, 2010590 uh eller 600 hp?har inte alls tänkt på min operation men nu när den närmar sig så får jag besluts ångest. ulta high går bara upp till 590 i mentors implanta och jag vill hels ha mer bredd. hur stor skillnad är det mellan dessa profiler?Bröstförstoring04Dela
Anonym användare19 dec, 2010Massage av Citadell tuttar- varför? Hur mycket?Jag på 1dec o var på återbesök för 1v sedan. Jag missade att fråga VARFÖR vi ska massera? Är det för att de ska bli mjukare? Forma? OM pga forma brösten; hur kan massage påverka formen? Hur skulle ni massera? Jag skulle trycka uppe på bröstet, lite på sidan o lite under tror jag? Fick inga "hårda direktioner" på hur mkt eller länge, tror h...Bröstförstoring04Dela
mattiilda19 dec, 2010Blod propp :'(Jaha :( . Nu ligger man på akuten, fått reda på att jag har några små ytliga proppar i överarmen och även någon i vaden. Nyss varit uppe på röntgen för att se om det finns någon propp i lungorna med, i så fall blir jag inlagd :( . Detta var det sista jag behövde som ny opererad! (opererades den 13). Är så otroligt rädd, orolig och ledsen :( Bröstförstoring025Dela
Anonym användare19 dec, 2010hur hemska kan de se ut men ändå bli bra??ja så hur hemska kan de se ut i början men ändå fixa till sej? mina nya vänner är 6 dagar och trots att jag lovat mig själv att inte analysera utseendet förrän de är "klara" gör jag ju det hela tiden... de är lixom kantiga.. vårtgården och vårtan ser tillplattade ut och undertill är det nästan helt rakt in mot bröstkorgen, har 500 och 550, framför,...Bröstförstoring07Dela
threze19 dec, 2010bakom el framför muskeln??Finns det någon som har lite för- nack delar på att inplantatet framför el bakom bröst muskeln?? Var nästan helt hundra på att jag skulle lägga bakom men nu börjar jag ändra mig lite när jag läser runt.. Är det mindre smärta att lägga framför?? Kom med era egna erfarenheter :) Bröstförstoring051Dela