Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Uniica profilbild

Uniica

Kvinna ·

19 dec, 2010

590 uh eller 600 hp?

Bröstförstoring

har inte alls tänkt på min operation men nu när den närmar sig så får jag besluts ångest. ulta high går bara upp till 590 i mentors implanta och jag vill hels ha mer bredd. hur stor skillnad är det mellan dessa profiler?

4

Sortera efter

Tapioeira

Kvinna ·

20 dec, 2010

Jag ångrar lite att jag tog ultrahp..

Skulle behövt mera bredd om man ska vara riktigt petig. 🙂

Drömläget hade ju vart lika höga som dom jag har nu o typ något bredare...

Så jag hade nog tagit de som var lite bredare om jag vore du... Det jag tänkte innan operationen var att jag ville ha volymen utåt.. Men nu ångrar jag det lite.

Gilla

cupcake

Kvinna ·

20 dec, 2010

Måste bara fråga dig Tapioeira: menar du att du hellre haft HP eller MP? Tycker inte att mina HP är så himla breda nämnligen..

Gilla

Uniica

Kvinna ·

20 dec, 2010

jag fick kolla på en 400 cc ultra och en 400 high bara för att se skillnaden och det är stor skillnad men vill ha bröst på sidan och inte bara fram? men kommer ultra se större ut fast det bara är 10 cc i mellan
Gilla

Tapioeira

Kvinna ·

22 dec, 2010

cupcake skrev:

Måste bara fråga dig Tapioeira: menar du att du hellre haft HP eller MP? Tycker inte att mina HP är så himla breda nämnligen..

Har inte haft mellanprofil.. Hade först hög.. som var rätt så bred i basen.. Nu har jag ultrahög som e typ två cm mindre i basen.. Borde egentligen haft implantat med samma bas som mina förra... Men jag var lite fixerad vid att volymen skulle va utåt så valde ultrahög..

Men jag e ju nöjd nu så.. Men om man skulle va sådär jättepetig hade jag nog haft bredare implantat. 🙂 Får bli nästa gång då... Men kommer ju vilja ha samma höjd.. Undra vad för cc man hamnar på då ... 💡

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem