Anonym användare13 nov, 2010ontttttt!!jag opades den 11/11 alltså torsdags! undrar bara hur länga man kan räknamed att ha ont? Bröstförstoring07Dela
Anonym användare13 nov, 2010Bilder på utgångsläget, TAS SNART BORT!Nu vill jag bara fråga för sista gången, vad ni anser skulle bli bäst på mig från mitt utgångsläge? :-) Finns nu två bilder på min profil då jag inte vet hur man får in dom i inlägget. Vad tycker ni.. framför/bakom, profil, hur mycket cc osv? :-) Bröstförstoring08Dela
missdivine13 nov, 2010bada i pool?hur är det med att bada i pool efter op? har gått 11 dagar för mig.. hur länge ska man vänta? Bröstförstoring08Dela
amadoo13 nov, 2010Växte era bröst mer...?Hej tjejer! Måste fråga er om era bröst växte mer än efter operationen , eller om dom krympte? :P Alltså kan ni ha den sport bhn (om ni nu hade en sån) som ni fick efter operationen på er nu? (För er som det gått ett tag för) Jag har nämligen storlek 75 e på denna sport bhn.. Kommer mina bröst krympa eller växa tror ni? (Har under muskel...Bröstförstoring010Dela
fix7513 nov, 2010Ni som varit tejpade efter operationen.Jag var efter operationen tejpad över brösten. Efter en vecka på återbesöket togs tejpen bort och bara någon dag fick jag små röda finnar där tejpen suttit. Någon mer som haft så? Jag får fler och fler tycker jag och det ser inte vackert ut. Hoppas verkligen det försvinner snart. Någon som har tips hur man får bort dom? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare13 nov, 2010avsluta kontotNu tar jag bort mig här då jag inte är inne här längre. Finns folk som hjälper andra hela tiden så jag behövs inte. Bröstförstoring012Dela
Anonym användare13 nov, 20103 dagar kvar tills jag ska till Örjan!Shit, det är tre dagar kvar till konsultationen hos Örjan Gribbe! Jag vet att jag ska ha framför, han ska inte lyckas övertala mig, jag vill och ska ha framför muskeln. Sen vet jag inget mer, vet inte vilken profil, eller om jag ska ha släta och jag vet verkligen inte vilken storlek jag ska ha! Vill ju ha stora, men som många andra vill jag i...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare13 nov, 2010Naturliga? Känner andra och man själv att brösten är opererade?Jag är inför min op intresserad av att veta om andra känner att man har silikon? Kommer de kännas som naturliga bröst? skillnaden isf? Vad har ni andra fått för reaktioner av killar? Jag kommer nog att få perthese lågprofil 220/240cc bakom muskeln (jag ärväldigt tunn upp till). Bröstförstoring016Dela
GoldenHeart13 nov, 2010Perthese / Perthese Sensitive Har sett att inläggen från Perthese finns både som "vanliga" och som sensitive. Vet att de olika typerna skiljer sig lite gällande diametern och projektionen.. Och low profile finns bara hos de "vanliga". Men är det någon annan skillnad också? Finns de båda i alla olika mjukheter, coh 1, 2 & 3? Bröstförstoring05Dela
Slaphappy13 nov, 2010sluta röka?vad är egentligen orsaken till att man ska sluta röka inför en bröstop? beror det på att det är farligt att sövas, eller att operationsärret läker svårare då man röker? Bröstförstoring04Dela