vimijo19 okt, 2010Var billigast cicatrix?Var finns den billigaste cicatrixen att köpa? Bröstförstoring07Dela
Anonym användare19 okt, 2010Långdragen förkylning och op om 13 dagarHello Behöver råd. Jag har gått med en långdragen förkylning. Har inte kännt mig helt frisk på säkert 2 mån. Jag har ingen feber men är snorig, har slemhosta omvartannat och torrhosta om vartannat. Vissa dagar mår jag bra andra dagar mår jag som en påse skit. Igår upplevde jag att det högg i bröstet men ingen hosta. Till saken hör att jag röker...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare19 okt, 2010Nu åker jag!Ja nu är det dags att åka, 05:30 hämtar taxi mig. Har nog sovit en halvtimme inatt tänker jag. Blev väldigt nervös (rädd) igår kväll. Ska bli underbart, när jag vaknar upp, det är den jobbigaste biten för mig, att vara nedsövd. Och att vara så långt ifrån familjen. Håll tummarna för mig är ni snälla :) Bröstförstoring015Dela
trill18 okt, 2010Totalkostnad vid byte av implantat?Är det någon som vet om kliniker brukar ta samma priser på en bröstförstoring "från början" som om man kommer och redan har implantat, men vill byta ut dem och lägga in nya? (Om man inte blivit opererad på just den kliniken förut?) Eller brukar det vara samma kostnad oavsett vilket? Läste på Akademiklinikens hemsida att bröstförstoring kostar 4...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare18 okt, 2010Dom pirrar!Dag fem, det pirrar och pirrar i brösten och jag har lite mer ont, känns ju tokigt att det ska kännas mer obehagligt nu? Försökt nypa mig i bröstvårtan för att se om det är kännsel påväg tillbaka som pirrar men det verkar inte så. KAn det vaaa såhär eller är det nått knäppt? Bröstförstoring09Dela
aderia18 okt, 2010Lyft och förstoringHej! Här kommer mitt första inlägg i detta forum. Jag ska göra bröstlyft och förstoring hos Gunnar Kratz på Plastikakademin i Linköping den 12 November. Jag är fruktansvärt nervös! Läser allt ni har skrivit med stort intresse. Hoppas jag är välkommen här!Bröstförstoring05Dela
Anonym användare18 okt, 2010Snälla, rara ni! Hjälp migArrrrgh!!! Jag tror jag håller på att bli tokig! Jag kan verkligen INTE bestämma mig var jag ska operera mig någonstans. Jag var inne på Proforma hos Michael Olenius eftersom det verkar vara en klinik som verkligen ställer upp vid ev. komplikationer, plus att han utför ca 700 bröstoperationer/år (läste jag någonstans). Men efter att ha tittat på bi...Bröstförstoring010Dela
Mollan8118 okt, 2010Sälja THONGBRA någon?Finns det någon som har en thongbra till salu? Har 70 i underband Bröstförstoring00Dela
Anonym användare18 okt, 2010alla ni med koksaltvatten !!Undrar om era bröst är mjuka, ni som har bakom muskeln?? Mina är 11 dagar gammla men dem är hårda, det känns samma som att jag har två stenar under muskeln :-((. När bli dem mjuka? Hur mycket dem mjuknar, är dem naturliga mjuka eller??? Bröstförstoring010Dela
Anonym användare18 okt, 2010Före- efter bilder upplagtNu har jag laddat upp före-efter bilder i galleriet. Värsta motorvägen, men kanske blir huvudled sen och två stora bollar. Bröstförstoring05Dela