Patte8502 okt, 2010När blir dem mjuka?Lite nyfiken bara, när blev era bröst mjuka? ni med Geléhallon bakom muskelen? Bröstförstoring012Dela
cupcake01 okt, 2010Mina 700 cc framförboobs Hej alla nyfikna! Här sitter jag med mina nya boobs och känner mig mycket förväntansfull. Väntar på att de ska läka och kan knappt bärga mig inför slutresultatet. De rör på sig (det gjorde inte mina bakombröst), de är redan ganska mjuka ( kan inte jämföras med min bakomplacering), jag mår ganska bra efter operationen ( mådde hemskt efter op1...Bröstförstoring022Dela
minafi101 okt, 2010Lite nya bilder 5v efter opHej Tjejer! Idag blir jag utan tortyren! Tjohoooo!! Så av med den o av med compeeden! ;-) Bifogar lite nya bilder på utvecklingen till idag. Vad tycker ni, har det hänt mycket? Så svårt att se själv!! Men visst har de ramlat ner o rundat till sig. De har en väg kvar till att bli mjukare bara. Är Så glad att jag tog större när jag hade c...Bröstförstoring021Dela
Sukkubus01 okt, 2010Pip-implantaten - senaste nytt!!Testresultaten finns att läsa t.ex. på Proforma Clinics hemsida. http://www.proformaclinic.se/doc/Analysresultat_brostimplantat_PIP.pdf På engelska: http://www.proformaclinic.se/doc/Pressrelease_Eng_PIP.pdf Det framgår inget om ekonomisk ersättning utan bara att man ska diskutera med sin kirurg om att eventuellt byta ut (med andra ord...Bröstförstoring027Dela
Anonym användare01 okt, 2010Ni med behå, har ni bröstband också??-som frågan ovan..hjälper det verkligen med bröstband tryckt över tuttarna, känns som det går otroligt långsamt..säger jag med 10 dar gamla tuttar=) Bröstförstoring00Dela
Fear01 okt, 2010Smärta i revbenen 2 veckor efter op?Har ingen smärta kvar alls, två veckor efter op. Men om jag sträcker mig stramar det vid revbenen. Trycker jag där gör det ont också. Är det någon fler som haft denna smärta? Kanske att kirurgen tryckte ned där så att man fortfarande är öm? Eller att man fortfarande är svullen? Någon som vet? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare01 okt, 2010KKAB 7/10 - någon mer?Jag ska opereras på KKAB i Jönköping av Ivan Letterfors den 7 oktober. Är det någon mer som ska opereras i närtid av honom? Jag är lite nyfiken på vad ni väljer, hur ni känner er o s v. Jag är hur nervös som helst. Drömmer och längtar efter mina nya tuttar på dagarna och vrider mig sömnlös på nätterna med komplikationer och fel storlek åkandes...Bröstförstoring04Dela
trill01 okt, 2010Flytta ner bröstvecket om man redan har ärr i bröstvecket?Jag försöker fundera ut om det är möjligt eller omöjligt att flytta ner bröstvecket om man redan har snittet i bröstvecket. Alltså det blir ju ett ärr där, som är hårdare än annan vävnad. Och jag tänker mig att det borde vara svårare att töja ut det än om man inte haft ärret där. I mitt fall har jag ett mycket långt ärr, det är ca 15 cm långt....Bröstförstoring07Dela
Anonym användare01 okt, 2010Primolut-NorNågon som använt ovanstående medicin för att skjuta upp mensen? Har liksom ingen lust att ha den under op. Innehåller iof inget ämne av dom på listan från kliniken. Bröstförstoring00Dela
Tinn7001 okt, 2010Finns det någon mer.....på detta forum som gjort vårtgårdslyft, eller flyttat bara den ena bröstvårtan? Mitt ser helskumt ut, och eftersom jag tejpar (antar att det är orsaken?) så har det bröstet en annorlunda rundare form, medan det andra är "spetsigare". Vårtgården är helt enorm i jämförelse... Undrar bara hurpass man kan förvänta sej att det jämnar ut sej - e...Bröstförstoring00Dela