Anonym användare01 okt, 2010köra ?hej ni som har op när kan man börja köra efter op ? Bröstförstoring09Dela
ollie01 okt, 2010Länk till resultatet av PIP undersökningen.http://www.proformaclinic.se/doc/Analysresultat_brostimplantat_PIP.pdf http://www.proformaclinic.se/doc/Pressrelease_Eng_PIP.pdf LÄnkar till er som är intresserade av resultaten av undersökningen av PIP implantat.Bröstförstoring01Dela
Anonym användare01 okt, 2010"Farliga" implantat från PIPNu är man färdig med undersökningen av PIP:s implantat. Silikonet är irriterande och höljet går lättare sönder. Man rekommenderar att dom som har PIP ska kontrollera sig varje halvår.Bröstförstoring00Dela
Malin8801 okt, 2010För små :/Jag känner mer o mer att mina bröst är för små :/ Vill inte klaga men det känns som de har blivit mindre på bara några dagar. Antar svullnaden i stort sett är borta och de är mkt mjukare. Som är bra! Men de känns för små :( Ville ha ett mer bystigt resultat men nu känns dom bara normala som alla andra. Försvinner mkt i kläder och är nästan samma st...Bröstförstoring042Dela
Minanyatuttar01 okt, 2010HATAR DOM!Jag hatar verkligen mina bröst,det är inte så jag vill känna efter en omop... Och korren var helt i onödan,det syntes skillnad i början,men nu är det helt tillbaka som det var innan igen.. Okej,att jag tycker dom är för små,men när det kommer med andra problem...just nu vill jag bara skjuta mig själv :O( Vill inte behöva skämmas,trodd...Bröstförstoring022Dela
Anonym användare01 okt, 20101 vecka och 2 dagar senNu var det då 1 vecka och 2 dagar sedan min op. Det har börjat göra ondare i mitt högra bröst helt plötsligt och när jag masserar som jag ska kommer det en brännande känsla. Speciellt om jag trycker lite hårdare under bröstet. Nån aning om vad det kan vara? Nån som har/haft så? Bröstförstoring06Dela
Anonym användare01 okt, 2010Hur gör ni!Hej! Undrar om ni ringer till kliniken och frågar om pengarna har kommit in på deras konto? Hur ska jag veta?Bröstförstoring04Dela
Anonym användare01 okt, 2010OP om 4 dagar och har panik ang storlek!!Op mig1 gången 350 medium profil hade en 70 A innan det gav mig en C kupa .. hade då ammat 2 barn. Hade behövts ett lyft men gjorde inte det. Nu såhar jag ammat i 10 mån det yngsta barnet som nu är 1 1/2 år.. Har mkt häng, brösten sitter uppe och min eget lilla skinn en bit nedanför hi hi. Dags för lyft och byta till större och till högprofil....Bröstförstoring06Dela
Anonym användare30 sep, 2010*HJÄLP MIG!*Snart dags för mig bara 8 veckor kvar.. Behöver lite smakråd från er.. Är riktigt smal o har inga bröst alls.. Vad ska jag välja för storlek? Nu när jag sitter o kolla lite på bilder här tycker jag även att de bröst peter cosmo har gjort sitter så långt isär? kan tyvärr bara se påklädda bilder. så har någon nåt tips på vart jag kan...Bröstförstoring07Dela