Anonym användare01 maj, 2010Imponerande! Demonstration av koksalt, äldre silikon och nya Cohesive silikonhttp://www.youtube.com/watch?v=9vFyAEgqJSw&feature=related Bröstförstoring03Dela
LipziL01 maj, 2010känns som ena bröstet dras "neråt" ?Igår var det ju valborg så jag var ute med lite kompisar vid en brasa och sådär. Jag gick väldigt mycket den kvällen och jag tror jag hade en för löst sittande sportBH på mig. Det gjorde lite ont i högra bröstet när jag gick, kändes som att det rörde sig för mycket. Idag känns det likadant, det är obehagligt. Det känns lite lösare, som att det släp...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare01 maj, 2010Har skapat en liten grupp på fb kom och enjoy:ahttp://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=106883202688043 Bröstförstoring05Dela
MissTake01 maj, 2010Om känseln i de op brösten...Jag op ju den 16 april. Första veckan hade jag ingen som helst känsel i ena bröstvårtan men sen har den iallafall blivit öm precis som den andra. Det tar jag som ett gott tecken. Mina bröst gör inte direkt ont längre men ömmar en del fortfarande. Men när man tar i brösten, smeker med handen över dem så känns det liksom som det bränner, ilar lite..s...Bröstförstoring02Dela
Tapioeira01 maj, 2010Bilder mina bakom och framför muskelTestar här o göra en bild tråd... Då många nya varit nyfikna på mitt resultat.... Hade hemska besvär med bakom muskel..... Men är äntligen nöjd sedan jag gjorde framflytt i November... Hemskt att det skulle behöva ta 3 operationer.... Några månader var iof mina bakom muskel snygga.... Tänkte visa lite skillnad på resultat då väldigt många a...Bröstförstoring030Dela
Mollan8101 maj, 2010Släta eller textur. vid framför?Vad är bäst vid framförplacering, släta eller texturerade? Skriv gärna för- och nackdelar med båda Bröstförstoring024Dela
Casiopeia01 maj, 2010youtube, profilerför er som funderar över olika profiler. Etti nslag där en kirurg visar moderat, moderat plus och high profil. http://www.youtube.com/watch?v=uRB668fqggs Bröstförstoring07Dela
Anonym användare30 apr, 2010Vanligt med korrigeringar???Hur vanligt är det att man behöver göra korrigeringar igentligen, man vill ju inte opereras flera flera gånger. Är det vanligare med komplikationer och korrigeringar med större implantat. Eller det spelar ingen roll. Läser mer o mer att många får problem med sina nya vänner..... Vill så gärna göra detta men blir så osäker när man läser...Bröstförstoring01Dela
MissTake30 apr, 2010Självpeppsdag idag!Jo, jag har oxå hamnat en aning i "fan jag skulle ha valt större..".eller rättare sagt hållit fast vid min ståndpunkt att ha större inplantat vid besök hos dr... MEN ni som sett mina foton före o efter....Jag tittar på dem och idag har jag fånat mig vid spegeln o gett mig själv kommentarer som: Wohoo...vilka kahoonas...eller Jiiiiisus quinn...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare30 apr, 2010Klinik i Sthlm som använder Perthese??Hej, Ngn som vet ngn klinik i Sthlm som använder Perthese? Jag har typ 1 cm mellan mina bröst idag. Mina Mentor 500 cc implantat är idag 13,2 cm och Mentors 650 cc som jag ska byta till är 14,3 cm! Alltså 1,3 cm på varje implantat som ska delas jämnt både inåt och utåt! Mina bröst kommer ju för fan sitta ihop, har kollat både Alle...Bröstförstoring00Dela