emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Bilder på mina nybakade 440 hp
BröstförstoringSå här ser de ut 2 dagar efter op. Längtar tills det har gått lite längre tid o de börjat mjukna o hänga till sig lite.
Sortera efter
stjärna84
Kvinna ·
04 maj, 2011
artgecko
Kvinna ·
04 maj, 2011
linda85, bara silvermedlemmar kan se nakenbilder.
emme >> riktigt fint redan ju
Flowerbomb
Kvinna ·
04 maj, 2011
Gud va fina! :)
Vad har du för bröstbredd?
Linda85 - Du är endast bronsmedlem och därför ser du inte bilderna :/
emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack jyborn:) sitter som smäck på min kropp.
flowerbomb jag har 13cm bröstbredd, och implantaten är 12.7 cm
Linda85, ser att du bara är bronsmedlem, men du verkar ha upnått alla krav för silvermedlem, så skicka ett PM till marina och kolla vad det är du fattas :)
jellyboob
Kvinna ·
04 maj, 2011
vanessa82
Kvinna ·
04 maj, 2011
jättefina,kommer bli jättesnygga =)
guldskor
Kvinna ·
04 maj, 2011
Anonym användare
04 maj, 2011
Linda85 : din signatur saknas, antagligen därför din inte är silver ännu?
Ser fina ut, lär bli toppen när dom är klara :)
ajaj för alla blåmärken, och bhn lär inte ta ner smärtan.. tur man får en karta tabletter med sig hem ;)
hallonbåt
Kvinna ·
04 maj, 2011
emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack så snälla ni är :) Allt har gått bra än så länge. Har ont ännu, men mycket mindre sen igår. Så smärtan avtar med tiden, vilket känns jävligt skönt då jag ett tag höll på att avlida (överdriver lite). Håller tummarna för att det fortsätter gå mot det bättre.. Tuve rekomenderar jag varmt. Känner mig så himla trygg med den mannen, och han är sjukt duktig på det han gör :) Och alla som jobbar på citadell för den delen :)
Anonym användare
04 maj, 2011
Men SHIT vad fina! :O Måste vara de snyggaste 2-dagarsbrösten jag sett! :P De är ju helt PERFEKTA! :D Grattis!! :)
Anonym användare
04 maj, 2011
Men wow så himla fina redan!! :) Grattisgrattis!! :) Vad skönt att smärtan ger med sig allt efter som! Och vad härligt att du är så nöjd med kirurg och klinik! :)
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Toppenfina emme,grattis...idag har jag ballat ur o bott i sängen...haft en riktig skitdag min värsta kom i efterhand.Skönt att du mår bättre=)
emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Ja det känns verkligen som att de nästan är klara bortsett från blåmärkena. Har redan fått lite skidbacke, så jag håller tummarna att tuve säger att jag bara behöver använda bröstbandet i 2 veckor. För det är nog det jobbigaste just nu.
Det var tråkigt att höra Tinkerbell1, hoppas att du snart blir pigg o kry som du va på op dagen.
Gud vad glad jag blir av era kommentarer tjejer, nu känns smärtan lite värt det. Jag hoppas innerligt att vi alla får våra drömbröst :)
Tina
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tusan vad fina dom e👍..inte alls så svullna och bulliga som mina... Hur blir det med läpparna?
emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack :D Jag tror det beror på att dina implantat är bredare än mina, så därför inte bullen syns så mkt på mig. Jag ska göra läpparna nu på måndag, så lägger in före och efterbilder när svullnaden gått ner :) Har du funderat nåt mer på det?
Tina
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack :D Jag tror det beror på att dina implantat är bredare än mina, så därför inte bullen syns så mkt på mig. Jag ska göra läpparna nu på måndag, så lägger in före och efterbilder när svullnaden gått ner :) Har du funderat nåt mer på det?
Åhh... jag vill oxå men vågar inte ser ut att göra ont😢
Malin88
Kvinna ·
04 maj, 2011
shit vad fina! och de är bara 2 dagar :P mina va mkt fulare. de kommer garanterat bli riktigt fina när de är helt läkta :)
ihatemyboobs
Kvinna ·
04 maj, 2011
riktigt fina. o dem kommer bli ännu finare.
GoldenHeart
Kvinna ·
05 maj, 2011
Jättefina redan, emme! Kommer att bli så jäkla heta när de hängt till sig!! :D
varför kan jag inte se bilden?