CeeJaay
Kvinna ·
velar 550 el 580 ???
Har nu varit på konsultation hos Peter Cosmo...Och de gick jättebra!! Gillar hans attityd och sköterskorna är ju underbara! =)
De va lite lustigt men han visste typ direkt att jag ville ha lite större implantat.. ? hehe!
Vi kom fram till 550 hög profil.. men om jag skulle ändra mig ang storlek skulle jag mejla honom!
Ev. 580 ultra hög profil.... Hmmm.. velar lite nu fram och tillbaka!!!
Trodde även att jag hade 14 cm i bröstbredd..haha 130 hade jag visst.
Ska göra min op den 8 juni så jag har ju tid på mig att tänka.. Skönt att de snart är min tur!
Så vad tror ni???
Sortera efter

Angelika82
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

CeeJaay
Kvinna ·
Angelica82 : Det är ett par "drömbröst"... kanske inte står.. Men det är inte bröst.
Malin88: 550 är 132 mm bred medans 580 är 134 mm bred... tror du 580 kommer passa bättre då? jag har 130 mm i brösbredd...
Vi pratade om de men han tyckte det skulle kanske bli för stort.. hehe!

guldskor
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·
båda blir säkert fina, 2 mm bredd är inte så stor skillnad, men hur är projektíonen på dom? är mest en smaksak hur mkt projektion du vill ha :) men de är ingen superstor skillnad på dom två :)

CeeJaay
Kvinna ·
5.9 cm i projektion för 550 cc
6.1 cm i projektion för 580 cc... typ nästan ingen skilnad..
det finns ett implantat som är 630 cc som har 13.6 bredd och ger 6.3 i projektion... Hade de gett en "jätte" större skillnad än 550 cc..
Jag har ju endå 13.0 mm bredd.. ? Eller kommer implantaten "gå ihop" som en rumpa där framme om du förstår.. hehe :p

Malin88
Kvinna ·
jaha okey, ne då tror jag inte formen ändras så mkt, de ena blir bara lite större :) för ibland kan de skilja jättemkt på projetionen när man har två olika profiler. men eftersom de bara är 30cc så är de inte så stor skillnad :)
jag har 5mm bredare än min bröstbredd, men tror aldrig peter skulle lägga in de implantatet då han är väldigt emot bredare implantat. men jag hade inte velat ha smalare än vad jag ahr idag, jag får tom lägga in 7 mm bredare än min bröstbredd utan problem.
det hade nog gett en synbar skillnad med 550cc och 630cc. du får fundera :) svårt o välja storlek!

CeeJaay
Kvinna ·
ja och 30 cc ger ju kanske inte så jättestor skillnad men endå liite... Han sa att jag kunde mejla honom om jag ville ha större eller om det var något annat osv... men jag kan ju inte hitta större implantat än 580 cc... som då skulle "passa" mig.. Sedan är jag kanske lite orolig för att 630 kommer se föör stort ut liksom..
Dina bilder på när du har ristestet och dina implantat är en otroligt fiin storlek!!!! =) Så de kanske räcker att gå upp till 580 cc då??
Hur mycket vävnad hade du innan ?

Malin88
Kvinna ·
jo 580cc tror jag med blir fint! om du är rädd för de ska bli för små så kanske 580cc blir bäst val :)
jo jag gillar med den storleken med ristest :) blir nog ungefär så med 590cc. men det är ultra high jag måste ta isf o den är 6.3 i put. rädd de blir för mkt :S
jag hade en 70A typ. vet inte hur mkt cc jag hade, men hade gissat på drygt 100cc. har förebilder i profilen :)

CeeJaay
Kvinna ·
Ja.. jag kommer nog köra på 580 cc... =)))
Kommer du göra en korr??

Malin88
Kvinna ·

CeeJaay
Kvinna ·
Hoppas du får din korr! absolut!!
jag är med ute efter den storleken som du är ute efter hehe när du har ristestet =) så sjukt nice.. älskar stora bröst.. Blir 630 för stort tror du då eller??

Malin88
Kvinna ·
du har ju mer egen vävnad än vad jag hade så 630cc kommer kanske se ut som 700cc på mig. så stort blir det :P men jag hade nog velat ha ca 530-550cc. är rädd 590cc blir för stort på mig, men ristestet ser ju bra ut så de kanske inte bli så stort som man inbillar sig :)
asså i din profil, vad är det för bröstbild (naken) du har? Hänger inte riktigt me...???