Anonym användare
Någon med 350 eller 375cc ??
Hejsan! Ska snart operera mig och hade bestämt mig för 390 cc runda.
På min sista konsultation igår tyckte min kirurg att 350 cc skulle passa bättre på mig.
Men då valet självklart är mitt ska jag nu göra ristest och försöka bestämma mig.
väger ungefär 58 kilo och är 168cm lång.
Undrar om någon hygglig själv som lagt in 350 eller 375 och skulle kunna visa bilder för mig?
Förstår mig inte riktigt på hur jag kan se bilder på denna sidan :/
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Hej!
Jag opa mig för cirka fyra veckor sedan och la in 375cc bakom muskeln. Jag är riktigt nöjd med storleken!
Jag väger just nu 44 kg och är 158,5 cm kort.
Finns bilder både på bloggen min och profilen här på POF. :)

Anonym användare
Tack.. Du bär upp dina bröst jättefint! Jag är en aning större än dig och undrar om verkligen 375 blir för stort på mig :/
detta är inte lätt :)

Anonym användare
De är som svårt. För jag vet ju inte vad du är ute efter. Men om jag säger såhär så kanske de blir lite lättare för dig att bestämma dig.
Jag var ute efter såklart större bröst, men jag ville ändå kunna dölja och visa dem när jag ville. Jag ville inte ha sånna bröst som alla ser på en gång när dem ser mig, men ändå inte platt.
Jag tycker jag fick exakt den storleken jag var ute efter! Jag är riktigt nöjd med dem och jag skulle INTE ha valt mindre om jag vill ändra på dem.

Anonym användare
Msi... gud vilka fina bröst du hade i ditt galleri.... passar dig ypperligt..!!

tinkerbell1
Kvinna ·
Ja jättefint o lagom enligt mig=) jag väljer sannolikt 380 imorgon..verkar vara bra strl för att framhäva om man vill och dölja om man känner för det=)

louise tuvesson
/ ·
Jag är visserligen 178 cm och väger 65 kg, men jag har lagt i 400 cc bakom muskeln och jag är faktiskt rätt nöjd. Dem är stora, men går att dölja i kläder. Silikon drar väldigt stort i Bh, jag har 75 F och dem ser absolut inte ut som dem vore så stora. Man kan alltiså inte gå efter kupstorlek när det gäller silikon..
På de vänner jag har som lagt in ca 400 cc och väger under 50 kg så har det sätt väldigt stort ut, men dock väldigt fint :)

Anonym användare
mammatill2 Tack så mycket :) Riktigt nöjd med storleken :)
Mer bilder på min blogg också!

tinkerbell1
Kvinna ·
Nöjd med mina 380mp jag fick igår,hade inte gjort något med 440 heller=)))

Anonym användare
Grattis!
Det ska bli roligt att se då dem "läkt klart" :)

lajsa123
Kvinna ·
jag har 375 cc, hade ca 250 cc egen vävnad. finns massa bilder i min blogg :)
Som bronsmedlem finns det ju tyvärr inte så många bilder att kolla på.
Du ser då påklädda bilder och där ser man ju inte allt för mycket.
https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/nagon-med-350-eller-375cc?quicktabs_2=8#quicktabs-2
Där har du länk till opbröst på medlemmar på denna sidan som lagt 300-399cc