CMMA21 apr, 2011Runda gelehallon eller anatomiska??Vad är skillnaden? Vad blir det för skillnad utseende mässigt? För och nackdelar? All info jag kan få tack!! Bröstförstoring06Dela
swee20 apr, 2011Hur många besök?Jag har inte riktigt fastnat för någon av klinikerna här hemma och funderar starkt på STHLM. Jag undrar hur många återbesök det blir efter en bröstop? Vill ju inte åka till Hufvudstaden stup i kvarten. Bröstförstoring00Dela
CMMA20 apr, 2011Bära efter bröstoperation???Undrar.. När är det ok att börja lyfta/bära normalt igen?? Har två barn en snart 2 åring och en liten på snart 6 månader. Hur länge måste jag ta hjälp utav anhöriga innan man kan återgå till den normala vardagen?? Svårt att undvika då den minsta ej kryper än. Bröstförstoring011Dela
Miss_V20 apr, 2011Sjukskrivning efter OPJag har lite frågor om sjukskrivning efter en bröstoperation, känns som att det kan bli ett hinder för min kommande operation då jag inte har någon semester att ta ut när jag ska opereras! Vill inte att någon på jobbet ska veta om operationen!! Mia frågor är: 1. Kan det räcka att endast vara sjukskriven 1 vecka? (så man slipper ge sjukintyg...Bröstförstoring023Dela
Anonym användare20 apr, 2011Bilder MP 380Hej alla tuttlisor 🙂 Här kommer några bilder på mina 15-16 dagars boobs gjorda av Peter Cosmo! Storleken känns helt perfekt som den är nu, är glad att jag tog 380 och inte 345. Tror att jag hade tyckt de var för små annars, även om det nog inte hade varit någon jättestor skillnad. Längtar som en galning efter att köpa bh och bikinisar 👍 Bröstförstoring034Dela
Sandraaa20 apr, 2011Konsultation hos Örjan på Proforma imorgon! NERVÖS!!Nervös är bara förnamnet! Jag ringde idag och hade sån tur att jag fick en tid som en tjej precis ringt och avbokat så jag slapp vänta hela sommaren. Härligt! Men jag är så himla nervös men samtidigt förväntansfull för att se vad Örjan säger- Pirrar i magen tillomed 🙂 Något spec jag ska tänka på???? Bröstförstoring014Dela
nelah9220 apr, 2011Framför även om man har lite egen bröstvävnadKänner mig jättesugen på att lägga in runda implantat framför muskeln, då jag tycker det ser naturligast ut, och vill inte heller ha någon muskelpåverkan eller riskera DB. Men jag har inte så jättemycket egen bröstvävnad, inte extremt lite heller utan en mindre B kupa. Skulle det gå att ha framför endå? Har gått ner nästan 10 kilo de senaste månade...Bröstförstoring017Dela
Kaka20 apr, 20115 & 6 dagar efter OP 5 & 6 dagar efter OP och jag är än så länge supernöjd 👍 Man ser verkligen från dag till dag hur dom förändras. Bröstförstoring015Dela
honeybunny20 apr, 2011Hjälp med några frågor :)Många har sagt till mig här inne och även jag har påpekat att jag har DB men kan de inte vara att mitt bröst hänger och själva implantatet sitter fast så jag har överhäng? Har även ett stort obehag när jag anstränger högra bröstmusklen exempel pumpar tvål så känns det som implantatet åker upp. Ska man bara vänja sig eller ska man korra? ...Bröstförstoring015Dela
Tina20 apr, 2011Undras hur det blir???Har sådant huvudbry med storleken... Jag har bestämt mig för att lägga in 475 MP+ men undras hur det kommer att bli?? Jag vill ju ha en markant skillnad men inte jätte bomber. Jag har tittat runt lite eller väldigt mycket på andras före och efter bilder men kan inte hitta någon med samma utgångsläge eller iaf nästan. Så vad tror ni?? Bröstförstoring05Dela