Anonym användare04 jan, 2011Ny här på pofAlltså, jag är kanske trög men jag fattar inte hur man får informationen här när man skriver? Alltså själva signaturen??Bröstförstoring04Dela
Anonym användare04 jan, 2011Bristningar innan operation..Jag har en del bristningar på brösten i nuläget. Någon som har fått ännu fler och synligare efter en bröstförstoring? :/Bröstförstoring04Dela
Maljoe04 jan, 2011Ny OP-tid !!!Jag är såååå lycklig ! Kommer att opereras 25/1 i stället för 24/2 !!! Längtar så jag håller på att bli toookig :-) Bröstförstoring04Dela
amadoo04 jan, 2011Bilder 485 cc anatomiskaBer om ursäkt för de suddiga & sjukt dåligt tagna bilderna! Tyvärr för mkt blixt på den ena bilden & den andra är helt suddig. - Men man ser lite i alla fall :) Nu är mina tuttar snart 9 veckor :) Någon med anatomiska som vet om jag kommer att kunna få till en snygg "push up" klyfta med mina bröst? :/ Kram Bröstförstoring046Dela
MNN04 jan, 2011Någon som vet? orolig.Jag gjorde bröstförstoring för lite mer än två månader sen. Och jag är verkligen jättenöjd! Men för ungefär en månad sen hitta jag en knuta i ena bröstet:/ Precis under bröstvårtan. Blev genast orolig och ville träffa kirurgen för det första som ploppa upp i mitt huvud var kapselbildning... Fick tid men först efter två veckor, fick bra bemötande oc...Bröstförstoring08Dela
Anonym användare04 jan, 2011Hur får jag den "fejkade looken"??Vet att jag kommer få många emot mig nu, men jag är ute efter den lite mer "fejkade looken" på mina bröst. Jag älskade t.ex. Natacha Peyres förra bröst :) Jag vill ha dem runda, fasta och gärna den där övre kanten på brösten som många utvikningstjejer har. Svårt att förklara haha :P Vad ska jag välja för placering av implantatet, bakom eller fr...Bröstförstoring017Dela
cadillacgirl04 jan, 2011Är någon årstid bättre än de andra för operation?Jag funderar på att operera mig till hösten typ slutet av oktober eller därikring. Jag bor själv i hus och har ett ganska så fysiskt jobb. På vår, sommar och höst är det mycket som ska fixas i trädgården, så det känns som att hösten borde bli bra på det viset, men jag undrar hur ni andra har tänkt? Bröstförstoring011Dela
systerrosa04 jan, 2011Mina meddelanden!?Antingen är jag helt blind eller så är det otydligt vart man kommer till sina meddelanden man fått. Sin inkorg lixom 😲 Bröstförstoring04Dela
Anonym användare04 jan, 2011tjejer, se hit!hej på er! Idag är det bara 6 dagar kvar tills det är min tur :P på måndag så smäller det ;) kommer även sova kvar tills på tisdag eftersom jag bor i Leksand.. Jag funderar på ifall jag skulle kunna åka tåg hem te leksand igen, eller tror ni jag lär åka bil hem? Självklart kommer någon att åka hem med mig isåfall, men ja...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare04 jan, 2011Bild! 500cc 21 dagarNu har det gått tre veckor sedan jag gjorde min bröstoperation. Känns ok med smärtan på dagen men på natten så kan det dra och "krampa". På dagen så bränns det i huden som om jag hade världens solbränna i hela brösten och jag skulle vilja gå utan kläder på överkroppen om det gick :O) E detta vanligt? Vänster bröst e hårdare och mindre men det kansk...Bröstförstoring021Dela