Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

04 jan, 2011

Bild! 500cc 21 dagar

Bröstförstoring

Nu har det gått tre veckor sedan jag gjorde min bröstoperation. Känns ok med smärtan på dagen men på natten så kan det dra och "krampa". På dagen så bränns det i huden som om jag hade världens solbränna i hela brösten och jag skulle vilja gå utan kläder på överkroppen om det gick :O) E detta vanligt? Vänster bröst e hårdare och mindre men det kanske e för att muskeln inte vill släppa riktigt.....

Så vad tycker n,i ser allt normalt ut?...... man e ju såååå nojjig!!!!!

21

Sortera efter

sofsan

Kvinna ·

04 jan, 2011

Jag tycker det ser skit snyggt ut!

Gilla

Marina

Kvinna ·

04 jan, 2011

Väldigt snyggt, speciellt för att vara bara tre veckor sen operationen!!!
En eloge till dig som fyllt i all info om bilden!Är det verkligen HELT bakom muskeln, alltså inte bara delvis, d v s både bakom bröstmuskeln OCH även bakom Serratus?

Gilla

Fröken Frida

Kvinna ·

04 jan, 2011

Ja supersnygga!!!! Tycker dom ser jættefina och normala ut. Kan inte komma ihåg att det brænde i huden men i brøsten hade jag en brænnande/stickande kænsla ganska længe. Det var nerver som letade sig tillbaka sa min kirurg. Kan komma och gå æn idag. Lycka till med jætte fina tuttar😀

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Skitsnygga GRATTIS!!!!👍

Gilla

R3kan

Kvinna ·

04 jan, 2011

Snyggt! :)

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Tack för alla snälla kommentarer....

Marina: När jag har pratat med KK Ab, både innan o efter operation, har vi bara pratat om bakomplacering, inte delvis eller så 😕 Blev lite osäker där!!!!

Fr Frida: Den brännande känslan jag har sitter i hela brösten men huden o vårtorna e såååååå känsliga av all kontakt... både kläder o händer.... 🙂

Gilla

Angelica

Kvinna ·

04 jan, 2011

Ser super fint ut !!!
Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Jättesnygga!!!!!!

Gilla

aderia

Man ·

04 jan, 2011

Jättesnygga! 👍

Gilla

Karro82

Kvinna ·

04 jan, 2011

Riktigt snygga!!!

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

vad snygga bröst! är säkert den ena muskeln som släpper efter lite saktare en den andra. 🙂 men suuuper fint för att bara vara 3v!!

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Jättesnygga bröst...känner nog åxå av den där lite brännande känslan mest under brösten då, samt att jag är väldigt öm i bröstvårtorna

Gilla

Oraklet

Kvinna ·

04 jan, 2011

Ååå vad jag skulle vara glad om mina bröst såg ut som dina!

Gilla

Kia82

Kvinna ·

04 jan, 2011

Jättesnygga!

Gilla

annzz

Kvinna ·

04 jan, 2011

Mycket snygga!!

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

jättefina! =)

Gilla

optimus

Kvinna ·

04 jan, 2011

ser apsnyggt ut!!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 jan, 2011

dina är ättesnygga!! sjukt de kan se ut så efter 21 dagar! men tror de kommer se större ut sen när de hängt till sig riktigt! :)

Gilla

Anonym användare

05 jan, 2011

Tack alla, känns skönt att veta att ni tycker de ser ok ut!!!🙂

Gilla

Anonym användare

05 jan, 2011

Jättefina!! Jag är opad på KKab i jkpg den 9 dec. Är också supernöjd redan! KKab är sanna proffs!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem