amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Bilder 485 cc anatomiska
BröstförstoringBer om ursäkt för de suddiga & sjukt dåligt tagna bilderna!
Tyvärr för mkt blixt på den ena bilden & den andra är helt suddig. - Men man ser lite i alla fall :)
Nu är mina tuttar snart 9 veckor :)
Någon med anatomiska som vet om jag kommer att kunna få till en snygg "push up" klyfta med mina bröst? :/
Kram
Sortera efter
via_dolorosa
Kvinna ·
04 jan, 2011
Fear
Kvinna ·
04 jan, 2011
Skitsnygga :-) Vad kul att det blev bra med placeringen!!
Får jag fråga vilken storlek dessa drar i BH? =)
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Åh, tack så mycket! 😀
Jag vet faktiskt inte än.. På sport bhn som man fick efter operationen på Art Clinic är det storlek E ..
Fast när jag testade en sport BH från Stadium kunde jag inte ha E , knapt F.. eftersom att den var för liten :/
Så det blir nog F , kanske G ?! Ne gud jag vet inte. Så svårt att säga nu. Har inte testat någon riktig BH än :-)
annzz
Kvinna ·
04 jan, 2011
Riktigt snygga är dem! Jag tror att du kommer att få en stor bh storlek minst G! :D
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Tack så mycket :D !
Oj, jäklar.. Haha hur fasen hittar man bhar i storlek G ?! :P
Kram
Riktigt snygga är dem! Jag tror att du kommer att få en stor bh storlek minst G! :D
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Åh tack gumman ! :)
Du, hur är det för dig med "push up" ? Alltså får du till en snygg upp "pushad" klyfta, eller blir det inte bra med anatomiska?
Kram
Grattis! Ser jätte fint ut 👍
Anonym användare
04 jan, 2011
Jättesnygga bröst🙂
Sjörövare
Kvinna ·
04 jan, 2011
Sååå fina !!🙂 Tror du kan få en schysst pushup med dessa du ;)
Anonym användare
04 jan, 2011
wow va fin din klyfta verkar... (är bara bronsmedlem)
tycker det finns många på forumet som lägger bakom muskeln men med anatomiska inlägg så verkar boobisarna mer.... äkta.... eller e jag helt ute o snurrar nu ;)
grattis till dina nya bästa vänner :D
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Oh tack så mkt :D hehe, hoppas att du blir silver-medlem snart!
Ja alltså mina ser stora & naturliga ut :D heh..
Det stämmer att anatomiska mer ska ha det "droppformade" som ett "naturligt" bröst har :)
Anonym användare
04 jan, 2011
men har läst lite att de finns risk att de vrider sig...???
har läst en del inlägg här om det o många verkar lite oroliga för det.....
har de gått in via armhålan på dig också???..... har funderat lite på det också.... om jag nu kanske skulle skaffa ett par.... hihi... så e jag orolig att jag inte kommer kunna jobba ordentligt med inläggen i.... jobbar som frisör och mina armar är ovanför brösthöjd nästan konstant eftersom jag är 156cm lång.... hmmm.... fick du välja att lägga framför eller bakom eller fanns det inga alternativ.... läst att citadell här i landskrona alltid lägger bakom muskeln.....
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Sååå fina !!🙂 Tror du kan få en schysst pushup med dessa du ;)
Ååå tack! :D Hehe hoppas det ^^
Har ju anatomiska :/
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Min kirurg sa att det är knappt någon risk alls.. Och det är tydligen mindre chans nu när implantaten är bättre än förr..
Vad vet jag men jag litade på min kirurg :) hehe
Jag har mitt ärr i bröstväcket om man säger. Jätte fina & syns knappt :)
Jag har iallafall bakom hhe :) Än så länge trivs jag bra med det :D
men har läst lite att de finns risk att de vrider sig...???
har läst en del inlägg här om det o många verkar lite oroliga för det.....
har de gått in via armhålan på dig också???..... har funderat lite på det också.... om jag nu kanske skulle skaffa ett par.... hihi... så e jag orolig att jag inte kommer kunna jobba ordentligt med inläggen i.... jobbar som frisör och mina armar är ovanför brösthöjd nästan konstant eftersom jag är 156cm lång.... hmmm.... fick du välja att lägga framför eller bakom eller fanns det inga alternativ.... läst att citadell här i landskrona alltid lägger bakom muskeln.....
amadoo
Kvinna ·
04 jan, 2011
Jättesnygga bröst🙂
Tack såå mycket ! 😀
Anonym användare
04 jan, 2011
grymt bra val iallafall :D
Malin88
Kvinna ·
04 jan, 2011
skitsnygga! o de ser jättestora ut! tyckr den storleken ser perfekt ut. önskar mina hade din size!
jag tror inte de är nåra problem o få en fin klyfta med bh, du har ju en utan bh tom :) finns massa olika bhar så klart de går pusha upp dom mer eller mindre beroende vilken bh du köper:)
R3kan
Kvinna ·
05 jan, 2011
Jag hade jättesvårt att hitta passande BHar med mina anatomiska. Det enda jag kunde ha var balconette. Allt annat skar in, spelade ingen roll om jag gick upp 5 kupstorlekar, det gick ändå inte.
Jag vet ju inte när jag fick kapslarna så det kan ha varit de som förstört hela tiden. Men som Malin88 sa, du har en schysst klyfta utan BH så det gåt säkert bra :)
Anonym användare
05 jan, 2011
STORA och jättefina passar dig jättebra!Grattis
amadoo
Kvinna ·
05 jan, 2011
Jag hade jättesvårt att hitta passande BHar med mina anatomiska. Det enda jag kunde ha var balconette. Allt annat skar in, spelade ingen roll om jag gick upp 5 kupstorlekar, det gick ändå inte.
Jag vet ju inte när jag fick kapslarna så det kan ha varit de som förstört hela tiden. Men som Malin88 sa, du har en schysst klyfta utan BH så det gåt säkert bra :)
Asså? oj! :/ Hm, å hoppas det i alla fall! :)
amadoo
Kvinna ·
05 jan, 2011
Tack så mycket!!! 😀
Grattis! Ser jätte fint ut 👍