Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
amadoo profilbild

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Bilder 485 cc anatomiska

Bröstförstoring

Ber om ursäkt för de suddiga & sjukt dåligt tagna bilderna!
Tyvärr för mkt blixt på den ena bilden & den andra är helt suddig. - Men man ser lite i alla fall :)
Nu är mina tuttar snart 9 veckor :)

Någon med anatomiska som vet om jag kommer att kunna få till en snygg "push up" klyfta med mina bröst? :/

Kram

46

Sortera efter

via_dolorosa

Kvinna ·

04 jan, 2011

Grattis! Ser jätte fint ut 👍

Gilla

Fear

Kvinna ·

04 jan, 2011

Skitsnygga :-) Vad kul att det blev bra med placeringen!!

Får jag fråga vilken storlek dessa drar i BH? =)

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Åh, tack så mycket! 😀

Jag vet faktiskt inte än.. På sport bhn som man fick efter operationen på Art Clinic är det storlek E ..
Fast när jag testade en sport BH från Stadium kunde jag inte ha E , knapt F.. eftersom att den var för liten :/
Så det blir nog F , kanske G ?! Ne gud jag vet inte. Så svårt att säga nu. Har inte testat någon riktig BH än :-)

Gilla

annzz

Kvinna ·

04 jan, 2011

Riktigt snygga är dem! Jag tror att du kommer att få en stor bh storlek minst G! :D

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Tack så mycket :D !
Oj, jäklar.. Haha hur fasen hittar man bhar i storlek G ?! :P

Kram

annzz skrev:

Riktigt snygga är dem! Jag tror att du kommer att få en stor bh storlek minst G! :D

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Åh tack gumman ! :)
Du, hur är det för dig med "push up" ? Alltså får du till en snygg upp "pushad" klyfta,  eller blir det inte bra med anatomiska?
Kram

via_dolorosa skrev:

Grattis! Ser jätte fint ut 👍

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

Jättesnygga bröst🙂

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

04 jan, 2011

Sååå fina !!🙂 Tror du kan få en schysst pushup med dessa du ;)

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

wow va fin din klyfta verkar... (är bara bronsmedlem)

tycker det finns många på forumet som lägger bakom muskeln men med anatomiska inlägg så verkar boobisarna mer.... äkta.... eller e jag helt ute o snurrar nu ;)

grattis till dina nya bästa vänner :D

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Oh tack så mkt :D hehe, hoppas att du blir silver-medlem snart!
Ja alltså mina ser stora & naturliga ut :D heh..
Det stämmer att anatomiska mer ska ha det "droppformade" som ett "naturligt" bröst har :)

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

men har läst lite att de finns risk att de vrider sig...???

har läst en del inlägg här om det o många verkar lite oroliga för det.....

har de gått in via armhålan på dig också???..... har funderat lite på det också.... om jag nu kanske skulle skaffa ett par.... hihi... så e jag orolig att jag inte kommer kunna jobba ordentligt med inläggen i.... jobbar som frisör och mina armar är ovanför brösthöjd nästan konstant eftersom jag är 156cm lång.... hmmm.... fick du välja att lägga framför eller bakom eller fanns det inga alternativ.... läst att citadell här i landskrona alltid lägger bakom muskeln.....

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Mrs Pirate skrev:

Sååå fina !!🙂 Tror du kan få en schysst pushup med dessa du ;)

Ååå tack! :D Hehe hoppas det ^^
Har ju anatomiska :/

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

Min kirurg sa att det är knappt någon risk alls.. Och det är tydligen mindre chans nu när implantaten är bättre än förr..
Vad vet jag men jag litade på min kirurg :) hehe
Jag har mitt ärr i bröstväcket om man säger. Jätte fina & syns knappt :)
Jag har iallafall bakom hhe :) Än så länge trivs jag bra med det :D

annamini skrev:

men har läst lite att de finns risk att de vrider sig...???

har läst en del inlägg här om det o många verkar lite oroliga för det.....

har de gått in via armhålan på dig också???..... har funderat lite på det också.... om jag nu kanske skulle skaffa ett par.... hihi... så e jag orolig att jag inte kommer kunna jobba ordentligt med inläggen i.... jobbar som frisör och mina armar är ovanför brösthöjd nästan konstant eftersom jag är 156cm lång.... hmmm.... fick du välja att lägga framför eller bakom eller fanns det inga alternativ.... läst att citadell här i landskrona alltid lägger bakom muskeln.....

Gilla

amadoo

Kvinna ·

04 jan, 2011

40kvinna skrev:

Jättesnygga bröst🙂

Tack såå mycket ! 😀

Gilla

Anonym användare

04 jan, 2011

grymt bra val iallafall :D

Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 jan, 2011

skitsnygga! o de ser jättestora ut! tyckr den storleken ser perfekt ut. önskar mina hade din size!

jag tror inte de är nåra problem o få en fin klyfta med bh, du har ju en utan bh tom :) finns massa olika bhar så klart de går pusha upp dom mer eller mindre beroende vilken bh du köper:)

Gilla

R3kan

Kvinna ·

05 jan, 2011

Jag hade jättesvårt att hitta passande BHar med mina anatomiska. Det enda jag kunde ha var balconette. Allt annat skar in, spelade ingen roll om jag gick upp 5 kupstorlekar, det gick ändå inte. 

Jag vet ju inte när jag fick kapslarna så det kan ha varit de som förstört hela tiden. Men som Malin88 sa, du har en schysst klyfta utan BH så det gåt säkert bra :)

Gilla

Anonym användare

05 jan, 2011

STORA och jättefina passar dig jättebra!Grattis

Gilla

amadoo

Kvinna ·

05 jan, 2011

R3kan skrev:

Jag hade jättesvårt att hitta passande BHar med mina anatomiska. Det enda jag kunde ha var balconette. Allt annat skar in, spelade ingen roll om jag gick upp 5 kupstorlekar, det gick ändå inte. 

Jag vet ju inte när jag fick kapslarna så det kan ha varit de som förstört hela tiden. Men som Malin88 sa, du har en schysst klyfta utan BH så det gåt säkert bra :)

Asså? oj! :/ Hm, å hoppas det i alla fall! :)

Gilla

amadoo

Kvinna ·

05 jan, 2011

Tack så mycket!!! 😀

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem