Anonym användare23 nov, 2010Jag tror jag börjar bli "blind"...Storleksblind alltså 💡 Skulle jag kunna ha större utan att det ser för fejk ut tro? Hur stort då 💡❤️ Bröstförstoring09Dela
Anonym användare23 nov, 2010Bort af eget väv/implant??Har nogen erfaring med hur brystet bliver hvis man har mycket väv og tager brot noget af eget väv ifm. implant indsätning?? Jeg har 300 eget väv og vil have 400 cc HP, men vil inte have for store bryster, derfor tager han bort 100 cc af mit väv for at få lidt plads, samtidig med lft. Frågar er om han skal tage mere??? 😕 Bröstförstoring04Dela
Anonym användare23 nov, 2010kliiiiiiiaaaaaarJag opererade mig för ca 4 veckor sedan. Själva ärren kliar inte, men bröst kliar som in i *****, vet inte vad jag ska ta mig till! har smörjt in mig med kräm som inte innehåller färgämen och som även är oparfymerat..ngn som har haft samma eller liknande problem?Bröstförstoring06Dela
Anonym användare23 nov, 2010Över eller under muskel + muskelpåverkan?Hej allihopa! Är alldeles ny här inne och har ssäkert tusen frågor.. ;) Har surfat runt på en massa sidor i flera månader och tittat och letat och sökt men alltid finns det nått man nojjar och funderar över. ;) Idag har jag iaf gjort slag i saken och ringt till Proforma, pratade med en urgullig tjej och bokade in tid för konsultation och op...Bröstförstoring06Dela
Angelica23 nov, 2010Börja svettas?Tänkte fråga när man får börja träna och svettas? På torsdag är det 4 veckor sedan min operation och jag vill börja köra igång med min crosdtrainer. Jag kör den i 1 timma- 1,5 timma och svettas ju då en del. Är det oki att köra igång med den tro när det gått 1 månad? Behöver ju inte använda armarna på crossen utan köra med benen. Känner att jag gåt...Bröstförstoring05Dela
Mrs V23 nov, 2010Vilket implantat ska man välja?Ska på återbesök hos min läkare imorgon för vi bestämde aldrig riktigt vad jag skulle ha för implantat inför op. Hans tanke va mellan profil 375cc-400cc. Nu är det så att jag är ute efter "fejklooken" och vill ha volum upptill och en klyfta. Och när jag sett på bilder här så verkar det som alla tjejer som har den looken har High profile. Är d...Bröstförstoring014Dela
Anonym användare23 nov, 2010Hur förkyld vid operation?Hej! Nån som vet hur det är om man är aningens förkyld vid operation??? Har varit förkyld i flera veckor och ätit penicillin. Nu är jag i stort sett frisk, har bara lite lite kvar. Lite småharklig liksom... Kan man genomföra sin operation eller bör den skjutas upp? Ska ringa och höra imorgon, har op-tid i övermorgon, men tänkte någo...Bröstförstoring04Dela
Mrs V23 nov, 2010Ron Van RaathJag har bokat tid för bröstförstoring hos Dr Ron Van Raath på Citadellkliniken den 26 januari. Är det något som opererats av honom och har några åsikter att dela med sig av?Bröstförstoring00Dela
Anonym användare23 nov, 2010Någon som blivit opad av Göran E Citadellkliniken????Ska opas i februari på citadell i landskrona. Finns det någon här som haft Göran Elmerstig som kirurg??? Är ni nöjda med resultatet?? Bröstförstoring014Dela
Anonym användare23 nov, 2010vad TYCKER ni?Jag har fortfarande beslutångest! Jag är 160cm och väger ca 47 kilo, ska lägga in 400cc high profile runda gelé hallon nu 10 januari.. Tror ni att de kommer bli för stort på mig? Funderar isåfall på 375 men de känns inte som någon mindre skillnad igentligen? Bröstförstoring023Dela