missdivine24 nov, 2010När kan man börja träna igen?Hur lång tid efter operationen kan man börja träna igen..? Nån om vet? Bröstförstoring07Dela
Anonym användare24 nov, 2010Vad ska man köpa före op?Jag undrar vad det är bra att köpa så man har det innan operationen. Jag vet ju bara den där tvålen man ska tvätta sig med på kvällen före och morgonen på op. dagen. Något mer som är bra att införskaffa sig? :) Är ju trotts allt 12 dagar kvar bara, iiiih! :D vill få klart allt så snart som möjligt så slipper det bli så mycket i sista sekund...Bröstförstoring012Dela
honeybunny24 nov, 2010Proforma, gelehallon?Är det någon som vet vad Proforma använder sig av för inlägg? Vet inte riktigt hur jag ska förklara men om dom använder saltkoklösning, silikon eller gelehallon? När jag var där på konsulation så pratade vi inte alls om vad jag skulle ha för sort utan bara testa och bestämde hp. Bröstförstoring03Dela
Anonym användare24 nov, 2010Är ripplingen här för att stanna eller finns det något att göra? .......... som frågan lyder undrar jag om det finns tips på hur man undviker eller förbättra rippling. Tycker att det tenderar bli mer av denna varan så snälla hjälp mig med era erfarenheter 😀 Bröstförstoring03Dela
vimijo24 nov, 2010Svårt att korrigera bo?Är det svårt att korrigera bo och att resultatet blir fint och hållbart. Jag har lite på ena bröstet som visade sig fort efter operationen eftersom ärret hamnade för högt upp. Så jag tror att det helt enkelt var en felbedömning av fickan redan vid operationen. Jag har en preliminär korr bokad till mars då dom är 6 månader. Ivan skulle kolla...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare24 nov, 2010Är jag helt ute o cyklar?Hej tjejer :) Har en fråga om resa...behöver höra om jag är helt ute o cyklar :) Är det helt idiotiskt att åka utomlands 5 veckor efter en bröstförstoring?? Vad säger ni som gjort en förstoring..? TJOLAHOPP.. Bröstförstoring05Dela
hemligönskan24 nov, 201031 dagar sedan operation bild! Hej tjejer! Här kommer min nyaste bild på brösten tagen 31 dagar efter operation. Jag hoppas dem kommer sjunka mer ialla fall det högra bröstet, det sitter inte alls lika fint som det vänstra. Kram på er! Bröstförstoring013Dela
Anonym användare24 nov, 2010Koksalt eller HallonsiliconHej har varit på konsulation på Proforma...hade tänkt mig innan jag gick dit att koksalt låter bra eftersom jag har vänner som har lagt i det och är nöjda...men där använder de sig enbart av hallongele, men kan om man vill ta hem koksalts implantat om man vill. Min fråga är har ni varit där och valt koksalt eller rekommenderar ni gelehallon efters...Bröstförstoring00Dela
eva24 nov, 2010Tips dagen innan OpNågra bra tips på vad man ska tänka på eller ha med sig/ha hemma innan/efter Op. Ska Opa mig om två dar så hade varit tacksam för tips som kan underlätta för mig tex. när jag kommer hem. Bröstförstoring016Dela
Anonym användare23 nov, 2010OP om 6 dagar Peter Cosmo!!Hallåå.. ska opereras nu den 29 av Peter. Han vill bara lägga in 345cc men jag tror de blir för litet:( vad Han sa att de va de mesta jag kunde ha.. Va ska jag göra? Säga? vill ha lite större.. :( Bröstförstoring05Dela