POFsilver18 aug, 2010Demo på hur man lägger till bilder i en trådKolla in mina nya bilder. Nu har jag även lagt till bronsbilder. Bröstförstoring07Dela
Anonym användare17 aug, 2010Kan musklerna slita ut dagens impantat?Har en vän som skulle göra impantat byte till större, och då upptäcktes det att ena implantatet var sönder. Hon gym tränade en hel del, men inte överdrivet. Hon har haft dem enbart i 4-5 år och hade inte märkt något så hon blev såklart chockad, men även glad att hon bestämt sig för ett byte. Nu har man ju livstidsgaranti, vad det nu kommer innebära...Bröstförstoring014Dela
Malin8817 aug, 2010Vilka opereras i september 2010?Tänkte starta en tråd där alla som ska opereras i september samlas :) Känns så nära nu! Imån är det exakt 4 veckor kvar till min operation 👍 Bröstförstoring0236Dela
Kdan17 aug, 2010Kan inte få klyfta trots op!Så jäkla tråkigt att mina bröst sitter fast så hårt :S Det går inte att trycka ihop dem varken med bh eller med händerna. Det blir ett ynda veck mellan dem men ingen klyfta. Har 650cc bakom så trodde verkligen inte detta skulle kunna hända. Dem har inte så mycket ''slitz'' utseénde som jag vill ha, dem liksom ser för naturliga ut men går inte att t...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare17 aug, 2010Nybakade bröst! Bilder!Nu é jag hemma med mina nya tvillingar och jag ÄLSKAR dom trots att det är långt kvar tills dom är läckta! Nu ser dom väl mest bara ut som strutar! ;-) Opererades igår och kom hem idag. Allt har gått JÄTTEBRA och jag har inte alls så ont...än. Det blev 550cc hög profil och jag älskar Dr. Cosmo!!! :-DBröstförstoring025Dela
Anonym användare17 aug, 2010Skillnad på 495-695cc?hej =) ska op den 1 September och byta ut mina 495cc hög profile till 695cc mellan profile tror ni att det kommer synas någon skillnad ? är så himla orolig för att jag ska vakna upp och dom ska vara likadana vill ju ändå ha ett par stora bröst? Längd:1,68 Vikt:55kg Bröstförstoring06Dela
Malin8817 aug, 2010Vilka har ultra high?Någon som har ultra high i profil? Kan de bli onaturligt på mig som är så smal? Min kirurg sa att de inte skulle bli de men skulle vilja höra era åsikter? :) skulle va kul om de fanns bilder på ultra high. 🙂 Bröstförstoring060Dela
Anonym användare17 aug, 2010Mina nya vänner är på plats!Känns helt overkligt att jag faktiskt har opererat mig nu. Jag är SÅ glad, kunde inte ha gått bättre! Jag, som intalade mig själv att jag "inte alls är nervöös" var sjukt nervös och spänd hela morgonen/fm i bilen. Hade en bilresa med pojkvännen på 3½H upp till Linköping och jag sa knappt ett ord på hela vägen. Så mycket grubblade jag.. Sen när...Bröstförstoring012Dela
Lecta17 aug, 2010Sluta Röka innan operation???Så nu är operationen bokad!!! 2 september!!! Ghaa va nära det blev ;) Hur gick det för er andra att sluta röka innan op?? Hur långt innan slutade ni?? Jag har inte tagit ett bloss sen i söndags, och det går faktiskt riktigt bra...ja kanske inte om ni frågar min sambo ;) han påpekade visst mitt humör igår. På fredag ska jag ner och träffa l...Bröstförstoring03Dela