Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

17 aug, 2010

Skillnad på 495-695cc?

Bröstförstoring

hej =)

ska op den 1 September och byta ut mina 495cc hög profile till 695cc mellan profile tror ni att det kommer synas någon skillnad ?

är så himla orolig för att jag ska vakna upp och dom ska vara likadana vill ju ändå ha ett par stora bröst?

Längd:1,68 Vikt:55kg

6

Sortera efter

Anonym användare

17 aug, 2010

Oj, 695 cc är mycket, så nog lär du se skillnad! Säker på att du inte har blivit storleksblind? 🤭

Gilla

Anonym användare

17 aug, 2010

De lär bli stora! Ställer samma fråga som kicka, om du inte blivit storleksblind, de är ju redan stora. Själv blev jag storleksblind och mina 800 gav problem. Fick ont i ryggen fast jag var vältränad, och alla glodde. Jag gillar fortfarande stora, men fick byta till 300 och slapp ryggvärken.

Det blir säkert jätte snyggt iallafall.

Gilla

kele

Kvinna ·

17 aug, 2010

Du kommer se skillnad😀 blir nog jättebra!! du har ju stora bröst nu men kommer bli snyggt med större oxå!! jag har 500 cc nu o funderar på att lägga in 650 el 700, ska bli kul att se bilder på dina nya bröst sen! lycka till!!

Gilla

Anonym användare

19 aug, 2010

stoleksblind tror jag inte :P utan kläder ser dom helt okej ut nu ... men med kläder ser dom inte så speciellt stora ut ... jag vill ju ha stora bröst så jag hoppas att jag får det nu :P

Gilla

Sandrah

Kvinna ·

19 aug, 2010

Jag tror det blir toppen om du tycker att dina nuvarande bara är en aning för små i kläder nu! Jag förstår dig precis :) 200cc är i min smak precis lagom att öka om man vill ha den där lilla extra ökningen i kläder! Utan kläder kommer de förstås se enorma ut.. he he

Men... kan du verkligen gå från högprofil till mellanprofil om du ökar? Blir dom inte hemskt mycket bredare?

Gilla

Anonym användare

20 aug, 2010

jag vill ju ha dom så dom sticker ut påsidorna... och sen fanns inte hög profile i dom implantaten och den stoleken (CUL) därför blev det mellan.... jag höll i dom när jag var på kliniken sist och dom var typ lika höga som mina nu och mycket bredare så vi får se hur det blir :P bara dom inte blir helt platta för jag har ingen egen vävnad alls själv nästan...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem