Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
momo88 profilbild

momo88

Kvinna ·

27 mar, 2011

Bilder på 345/320 cc

Bröstförstoring

Hej!

Nu har jag lagt upp lite bilder i min profil på hur brösten utvecklats sen operationen. De senast tagna bilderna är från tio dagar efter open. Jag måste säga att jag redan är supernöjd, vill bara ha lite mer markerat bröstveck och att alla jobbiga skavsår och röda prickar som jag fått ska försvinna =)

46

Sortera efter

Jesspeach

Kvinna ·

27 mar, 2011

Wow dom ser jättefina ut redan, efter så kort tid!!! Stort grattis :) Kram
Gilla

Cillisen

Kvinna ·

27 mar, 2011

Jättefina!! =) Cosmo är kung! =)

Gilla

Anonym användare

27 mar, 2011

vad roligt att se hur det blev! såå fina 😀

Gilla

guldskor

Kvinna ·

27 mar, 2011

Wow! Håller med cosmo är bäst!
Gilla

Anonym användare

27 mar, 2011

Hej momo88! Grattis till dina nya fina bröst! Ser verkligen jättebra ut! 👍

Lite extra roligt att se ett så bra resultat eftersom jag ju ska ha exakt samma implantat!😉

Har faktiskt varit riktigt skönt att vara ifrån internet i två veckor nu, blev lite för mycket POF och nojjande över storleksval ett tag, men efter att jag fått sett ditt resultat så känns det riktigt bra nu!

KRAM!!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 mar, 2011

jättefina är dom! mina har likadan underpool som du, hade med velat ha mer markerat bröstveck o mina är 6½ månad :/ har nog mkt med utgångsläget o göra, men dina kommer hänga till sig mer och ändras mkt mer!:)

Gilla

momo88

Kvinna ·

27 mar, 2011

Tack så mycket alla!! 😀 Håller verkligen med er om att cosmo är grym på det han gör! Har blivit jätteproffsigt bemött från konsultation till operation och även återbesök. Känns som att han verkligen inte vill lämna någon missnöjd.

Mattis:

Tack! Jag hoppas att du haft en skön semester =) Förstår vad du menar, jag kände detsamma ett tag. Man bli bara orolig av att läsa på forum och bloggar så nära inpå operationen.

Härigt att det känns bra nu iaf =) Jag håller tummar och tår för dig på torsdag!! 👍

Bamsekram!

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

27 mar, 2011

momo88  jag kan inte se bilder ännu,antagligen för jag gjort för få inlägg,blev medlem nyligen..så nyfiken hur du blev...ska till Cosmo för konsultation den 18e maj...ser att jag vill ha ca samma som du fått  alltså slutresultat så naturliga som möjligt och ca C el liten D kupa...har A nu,så trist att brösten försvinner efter man fått barn=((((

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

27 mar, 2011

Riktigt snygga bröst!! :)

Gilla

Ina

Kvinna ·

27 mar, 2011

Jätte snygga :)
Gilla

Molly

Kvinna ·

27 mar, 2011

Jätte fina redan :)
Gilla

momo88

Kvinna ·

27 mar, 2011

Tack så mycket än en gång! =) Känns jättekul o höra 😀

tinkerbell: Jag tror det tar 15 dagar innan man blir silvermedlem, men jag är jättenöjd med allt! Både Peter Cosmo och sjuksköterskorna har varit toppen så kan verkligen rekommendera honom =)

Lycka till!

Gilla

noogie

Kvinna ·

27 mar, 2011

Kanonfina! Grattis till ett jättefint resultat!

Gilla

Anonym användare

27 mar, 2011

WOW! Du ser fantastisk ut!!! Längtar till min op!!!! Tur att jag har dina gamla bikinisar att fylla upp mina små taxöron med tills det är dags! 👍

Gilla

momo88

Kvinna ·

27 mar, 2011

Tack noogie! =D

Gilla

momo88

Kvinna ·

27 mar, 2011

Åh tack ska du ha 2-barnsmamma!! Förstår verkligen att du längtar :) Ja, de var min räddning innan, hehe 😉

Gilla

Anonym användare

28 mar, 2011

Verkligen sååå snygga bröst!! Stort grattis!! Funderar på samma storlek och plantat! :)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

28 mar, 2011

Jättesnygga!! :D Me like (Y)

Gilla

Anonym användare

28 mar, 2011

Förresten, vilken storlek har du fått i tortyren? Nu längtar jag verkligen till torsdag...tänk att det bara är två dagar kvar! :)
Gilla

momo88

Kvinna ·

29 mar, 2011

Tack flisan och ms pirate!! =)

Mattis:

Jag hade 65E från början men efter att jag tvättat och torktumlat behån krypte den supermycket (så varning, tvätta för hand!). Igår var jag och hämtade en ny och då fick jag prova både 65 och 70E. Sköterskan sa att jag kunde ha vilken som så jag tog 70E eftersom jag är rädd att den kankse krymper igen även fast jag tvättar för hand =p

Det låter verkligen gigantiskt med E-kupa, jag vet =) Men jag hoppas att jag kan ha 70D sen när de är färdiga. Hade vatt trist att inte kunna köpa behå på hm och såna ställen. Men, men, oavsett så är jag glad ändå! =)

Stort lycka till i övermorgon!!! =D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem