nelah92
Kvinna ·
Räcker 500 cc för dom här brösten?
Jag har hittat mina drömbröst, så som jag hoppas mina ska se ut efter op. Just nu har jag b kupa, har planerat lägga in 550 cc då 50 försvinner när man har bakom placering. Tror ni det räcker för att få hennes bröst? Har ungefär samma längd/vikt.
Den blonda tjejen i svart klänning, helen. http://blogg.aftonbladet.se/3315/2008/01/694326#comments
Sortera efter

cupcake
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
jaha..ska man tänka på att 50 försvinner vid bakomplacering?Visste inte det...så många tankar o frågor o ska inte på konsultation innan den 18 maj...

Elinajohanna
Kvinna ·
Helén Lindgren som är på bilden är 165 cm lång och väger typ 50 kg. Kan tänka mig att 550 blir ungefär som hennes! Sen beror det ju på hur mkt vävnad du har innan, tror inte hon hade så mkt vävnad innan. :)

nelah92
Kvinna ·
Jag tror också att det räcker med 550 då jag har samma mått som henne ungefär, får hoppas :D
Det beror ju på hur lång du är, din bröstkorg, vikt och helhetsintryck. Svårt att säga utan en bild. 550 på mig som är 180 lång och vägde 63 kg var inga stora bröst. Har 700 nu och de ser fortfarande inte ut som den bilden du visar.