Hej
det går inte att ge ett generellt svar på din fråga.Bilden du har lagt ut visar dock på en kollaps av ena näsvingen samt något vi kallar " alar retraction" vilket innebär att näsvingen har dragit upp sig och därmed syns hö näsborre mer.
Detta går att lösa men handlar ofta om vilka förväntningar man har såväl estetiskt som funktionellt.
Eftersom du har problem med bihålorna bör du dock först ta kontakt med en öron-näsa-hals läkare som kan utreda dina besvär.
Därefter är du mer än välkommen att höra av dig
Lycka tillMVH