martharasch
Kvinna ·
14 maj, 2026
5
Super nöjd!
Jag opererade min näsa i oktober förra året. Jag är otroligt nöjd med både resultatet och hela upplevelsen hos Joakim. Från första konsultationen kände jag mig trygg och väl omhändertagen. Han var väldigt tydlig och ärlig med vad man kan förvänta sig av operationen, vilka risker och komplikationer som finns, samt vad som faktiskt är realistiskt att uppnå. Kommunikation och uppföljning har varit fantastisk genom hela processen. Man märker verkligen att han är otroligt skicklig och erfaren i det han gör. Resultatet har överträffat mina förväntningar och jag är så glad över min näsa. Det här är utan tvekan ett av de bästa besluten jag tagit, och jag kan varmt rekommendera honom till alla som funderar på en näsoperation.
Hur upplevde du kirurgen i kontakten före, under och efter ingreppet? Tänk på tydlighet, ärlighet, lyhördhet, respekt och tillgänglighet.
5
Hur nöjd är du med resultatet av operationen utifrån den information du fick innan ingreppet?
5
Kände du dig trygg genom hela processen – före, under och efter ingreppet?
5

