Mia48
Kvinna ·
30 maj, 2026
1
Välj någon annan
Patrik är säkert en skicklig kirurg men för mig har det inte blivit bra. Gjort två operationer och får noll stöd när dessa inte blivit bra trots trygghetsgarantin. Får bara betala mer och mer pengar. Kommunikationen är under all kritik. Ärret i armhålan som inte skulle synas är över 5 cm och syns mycket. Ärren efter fettsugning som skulle vara 2-3 mm är 1-2 cm och syns mycket. Har massa mer att säga men stannar här.
Hur upplevde du kirurgen i kontakten före, under och efter ingreppet? Tänk på tydlighet, ärlighet, lyhördhet, respekt och tillgänglighet.
1
Hur nöjd är du med resultatet av operationen utifrån den information du fick innan ingreppet?
1
Kände du dig trygg genom hela processen – före, under och efter ingreppet?
1








