Anonym användare07 jun, 2010Inrelyft, Kirurgcentrum. Någon som gjort inre lyft på Kirurgcentrum? Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare30 maj, 2010Hur reagerade omgivningen??Jag är mer orolig över vad folk i min närhet ska säga än över själva OP! Det är sjukt! Jag jobbar på en mansdominerad arbetsplats (kör hjullastare på 18 ton på ett sågverk) och jag är ensam tjej på vår avdelning bland 10 pers. Jag planerar min OP på semestern runt den 12:e juli och jag är nervös över deras kommentarer efteråt... Vet att det låt...Andra bröstoperationer03Dela
Anonym användare30 maj, 2010Någon som opererats på Carlanderska i Göteborg av Dr Lossing ? Eller i Polen via medicatravel.com?Funderar nu på att göra en bröstförstoring. Jag funderar på 2 alternativ: Polen eller Carlanderska. Båda verkar seriösa och bra, men jag undrar om nån har någon erfarenhet av någon av dem? Jag har kollat upp Polen och det verkar riktigt bra. De lämnar garanti och allt, men jag tycker ändå att det känns tryggare att göra det i Sverige om det skull...Andra bröstoperationer025Dela
Anonym användare29 maj, 2010När har hudkanterna läkt ihop?Hej! Hur lång tid tar det innan hudkanterna läkt samman? Gjorde ankarlyft samt implantat den 12/5 på strandkliniken. Efter 13 dagar var det dags att byta tejp på egen hand, och då såg jag att hudkanterna ej hade växt ihop. Dessutom glipade hudkanterna en aning på två ställen. Det vätskade inte så jag satte på ny tejp bara.. Bör jag vara orolig? På...Andra bröstoperationer04Dela
gagge28 maj, 2010Bröstlyft med implantat på Citadell?!Hej alla! Behöver lite hjälp från er som gjort följande op. Vem på Citadell gjorde ni det hos?! Är ni nöjda?! Vad ska man tänka på?! Behöver allt kött på benen jag kan få :-) TUSEN TACK! Andra bröstoperationer011Dela
Marina24 maj, 2010Regler för bilderVi har infört några regler för de bilder man laddar upp här på forumet, i grund och botten för alla medlemmars fortsatta säkerhet och trivsel. Reglerna finns att läsa under fliken om POF. Vi uppmanar alla att göra det. Andra bröstoperationer027Dela
Anonym användare14 maj, 2010Lyft - Priser och vem är bästHej har insett att jag kommer behöva göra ett bröstlyft, bor i gbg men finns det någon bra läkare på annan ort så år inte det något hindet. Vad kostar det och vem ska man gå till, eller framför allt, vem ska man inte gå till /J 168cm 62Kg. Inga barn Andra bröstoperationer01Dela
mikii12 maj, 2010HJÄLP! Lyft + inlägg...eller bara inlägg? Hej Allihopa!! :D Fick nyss höra om detta forumet och blev medlem på en gång! Som många andra på detta och andra forum, så har jag ett rätt stort problem. Jag är riktigt osäker på hur jag ska göra med mina bröst för att få bästa resultat. Jag är en 22 årig tjej som förra året genomgick en Gastric By Pass-operation och sen dess har jag gått ner...Andra bröstoperationer022Dela
Misfit24 apr, 2010Börjat tvivla..Jag har ju blivit godkänd för en bröstförminskning av landstinget och är jätteglad för det såklart men idag har det bara kännts jobbigt. Detta är frågor jag måste ta upp med kirurgen såklart men jag vill ändå vara något förberedd mentalt liksom. Några frågor som snurrar i skallen just nu.. Endast bröstlyft, är det något som landtinget betal...Andra bröstoperationer05Dela
MissCe24 apr, 2010Landsting, bröstlyft??Vart börja...Hjälp behövs...Hej är 24 år, har inga barn och bor i en förort till Stockholm. Jag har alltid haft hängiga bröst (har insett att tubulära bröst verkar stämma med utseendet på min byst ) och det har faktiskt tagit mig många år att acceptera att ett bröstlyft faktiskt kan vara lösningen för just mig. Har BH-storlek 75f och även om jag har skaffat mig några "bra"...Andra bröstoperationer02Dela