Kleopatra13 okt, 2015Har någon op stor bukplastik på St Göran ?Ska på konsultation på St Göran för bukplastik. Någon som op där nyligen?Bukplastik00Dela
Candy 6212 okt, 2015Orolig över mitt återhämtande efter stor bukplastik!Fortfarande ej riktigt på benen 3 v efter min operation (inne på fjärde veckan nu). Ligger mest. Kan inte gå rakt med ryggen och det sticker och spänner över ärret, speciellt över höfterna. Har inte varit svullen tidigare men nu har det börjat svullna mer och mer. Ingen känsel i hela mittpartiet (sytt ihop bukmuskulaturen hela vägen ner) - väldigt...Bukplastik012Dela
Yolo201510 okt, 2015Skräckkliniken op med lokalbedövning:/ Vill bara varna alla som tänkt eller köpt dealen på let´s deal! Företaget let´s deal har haft ett sammarbete med "Stockholm medical skinn care center" (bytt namn till Sweden Surguri center care eller något liknande SSCC förkortas det.) lets deal har nu avslutat samarbetet men tyvärr har dealen redan blivit slutsåld! Läkaren heter Husam...Bukplastik04Dela
miss molly07 okt, 2015Vart hamnar naveln? Ni som gjort bukplastikHej! Ni som har gjort en stor bukplastik med navelflytt. Hur upplevde ni eran navel efter operationen? Hamnade den på samma plats? Inne i kroppen sitter ju naveln på sin plats men ny hud sys ju fast. På många bilder upplevs många nya navlar sitta väldigt långt ner.Bukplastik09Dela
katarina10004 okt, 2015Hur många storlekar?Ni som opererat era magar: Hur många storlekar kring midjan gick ni ner? Någon som fick köpa helt ny garderob? :)) Nyopererad fortfarande svullen/omplåstradBukplastik06Dela
katarina10002 okt, 2015Nyopererade: Har ni fått sprutor/medicin mot blodpropp?Hej! Jag är nyopad och har enbart fått värktabletter med hem. Men har läst om risken att få blodpropp: Någon som fått sådana sprutor/medicin med sig hem efter op? Bad ni om det själva eller var det allmänt vedertaget att alla får det med hem? Undrande nyopereradBukplastik013Dela
Sannasol01 okt, 2015Konsultation Clinic StrömstadHej 🙂 Jag var igår 30/9 på konsultation hos Dr Bo Cederqvist i Strömstad inför en full bukplastik. Blev väldigt väl mottagen av Dr Bo och SSK Angelica i en vacker villa belägen vid havet i Strömstad.😀 Har efter 3 barn och snittad efter en hysterektomi för 11 år sedan nu bestämt mig för att göra en bukplastik, en stor sådan😉 Fick...Bukplastik04Dela
Anonym användare30 sep, 2015Bukplastik med navelflytt & fettsugning +Bröstförstoring Det har gått 5 veckor sen min op :) känner mig toppen! magen är forfarande svullen men det får man väl dras med ett tag. Fotot är efter 21 dagar, ska ta nya bilder snart :) Bukplastik02Dela
Anna_7130 sep, 2015Hur lång tid efter GBP/Sleeve bestämde ni er för bukplastik?Hej, Efter GBP så har jag nu gått ner 50 kg på 1 1/2 år. Jag har nu börjat kolla upp bukplastik, men kan ibland känna att jag kanske borde vänta ett tag till. Som rubriken frågar - hur lång tid efter er GBP/sleeve gjorde ni er bukplastik? Bukplastik02Dela
Cloe29 sep, 2015Nedre bukplastik St GöranHar idag fått klartecken för nedre bukplastik på St Göran. Ska opereras 5/11 av Leonid Margolin och Marcus Holmberg. Någon här som opererats av dem? Är självklart överlycklig att få bort allt sladder (har gått ner nästan 60 kg efter gbp) men är också nervös..... Hur kommer det bli? Hur ont har man och hur snart får man börja träna/...Bukplastik08Dela