degmagen23 apr, 20121 vecka efter storbukplastik o fettsugning (BILDER)Nu har det gått en vecka, redan =) Lite svullen men vad gör de när man har fått en ny platt mage =) Bukplastik013Dela
femma23 apr, 201211 dagar efter Bukplastik *Bilder*Börjar känna mig mer och mer som vanligt! 😀 Kan nästan gå helt upprätt vilket känns jätte skönt. Är väldigt svullen vid snittet men det är väl så det ska vara. Är det någon som gjort LPG behandling efter bukplastik? Bukplastik010Dela
Anonym användare21 apr, 2012vikt uppgång efter bukplastik??????Gjorde min bukis för snart 4 v sedan, nu har jag gått upp 1,5 kg sen dess=0( det är väl för att man inte rör på sig ett dugg knappt!? hur var det eller är det för er andra??? blir riktigt deprimerad!!!! Bukplastik07Dela
Anonym användare21 apr, 2012Nån som fått fettnekros? Hur försvinner detta?!Hur försvinner detta? Vart har ni haft det? Symptom?Bukplastik01Dela
Mariana20 apr, 2012Någon som gjort stor bukplastik hos Lars bölanderHejsan! Är ny här.. Planerar att göra en stor bukplastik. Har en hel del löst skinn efter 4 barn. Finns det någon här som har gjort det hos Lars Bölander? Skulle vilja veta vad ni tyckte resultatet blev! Gärna bilder..Bukplastik06Dela
Pekka20 apr, 2012ang bukplastik johan nordquist AB undrar om det är någon som har genomgått bukplastik på Citadell hos Johan Nordquist. Vad är era reaktioner och hur blev era resultat jag vet ju givetvis att det är individuellt hur resultatet blir men jag skulle gärna vilja veta hur ni har blivit bemötta och om ni är nöjda . Preliminärbokad op tid 25 sep :DBukplastik01Dela
Jhalie20 apr, 2012viktstabil innan bukplastik?Jag har planerat att göra en stor bukplastik i oktober. Har nu sen februari gått ner ca 10 kg men har fortfarande 5-6 kg kvar som jag ska kämpa bort nu under maj och juni! Hur funkar det med op? Måste man ha varit viktstabil längre än så? (4mån)För det bästa är väl om man gått ner till sin målvikt innan op, så magen inte börjar hänga igen sen om...Bukplastik013Dela
Anonym användare19 apr, 2012Vad är fettnekros? Hur tas det bort?Nån som kan förklara. Använder väteperoxid i såret och det blir mer och mer död vävnad. Ska dock inte till läkaren förrän måndag igen. Kan jag vänta så länge?Bukplastik00Dela
Hängbuken19 apr, 2012.::Fått op-tid::.Ringde KS idag och skulle kolla hur det låg till med väntetiden, och jag blev inbokad direkt för op. Helt underbart! Så den 12 juni är det min tur!! Tjihoooo! Någon som gjort en bukplastik utan fettsugning som har bilder på det? Vill gärna se resultat på det eftersom jag själv inte får fettsugning pga min diabetes. Bukplastik05Dela
Anonym användare19 apr, 2012Hur lång tid tog det för er?! Ni som fått " hål" i ett op sår. Hur länge tog det innan det läkt ihop? Har nu haft mitt en och en halv vecka, stoppat in kompresser, rengör nu med väteperoxid 2/ dag. Jag kan inte känna nån glädje över op just nu. Bara oro och ledsen över hur det ser ut. Resten av ärret har läkt fint. Men ett hål rätt in i magen känns såå olustigt:( Snälla dela m...Bukplastik021Dela