zodiac21 mar, 2012Gördel/korsett Hej! Kan ni ge tips på några bra gördlar eller korsetter, man kan variera sig med. Har nu en korsett med kardborre, som jag fick efter operationen.. Bukplastik04Dela
mira_maria20 mar, 2012kan man ändra formen på sin nya navel självhej undrar om det finns nått sett att ändra formen på sin navel. har ju hört om dom som lägger kula eller öronpropp i sin för o få rundare, så ja tänkte att ja skulle vilja ha lite mer avlång, min e lite väl stor o rund.. tog bort stygnen igår o tänkte att man kanske kan tejpa o dra ihop den lite, va tror ni? Bukplastik02Dela
zodiac20 mar, 2012UtslagUpptäckte ett uslag på höften igår, tänkte att de är bara jag som har klöst mig. Men ser nu att den vätskar och ser ut som en svinkopp. Är orolig för att de ska flytta sig till ärren, har kollat nu på morgonen och det ser lungt ut där iallafall. Har rengjort och satt ett plåster på "koppen". Måste kanske ringa VC idag, eller skall man våga chansa??...Bukplastik04Dela
Anonym användare19 mar, 2012Vill göra en bukplastik!!Hejsan! Jag är ny här, har så mycker frågor och funderingar...:)Efter att ha fått tre barn på tre år så är man ju inte i toppskick längre...;) dels magen som är som en liten kängrupung under naveln och har bristningar som sträcker sig ovan naveln.Min högsta dröm är att få bort den!!! jag har gått ner alla kg ( 30 kg upp och ner ) Minsta är 1,5...Bukplastik04Dela
mira_maria19 mar, 2012stygnen tagna,,ska va utan tape sa han?! ny bildjaha då va man lämnad nu då! ska inte på date med min läkare förrens om ett halvår, efter sommaren!! hjälp va konstigt ska ja klara mej själv nu då ;) hahaha, läker fint ändå om ja får säga det själv! hoppas det fortsätter i samma stil. får kasta min hårda jobbiga gördel o ta på tros gördel nu om ja vill, kör nog med den andra dagtid ett tag till t...Bukplastik08Dela
meee19 mar, 2012ska det fortfarande göra så här ont?Är snart 8 veckor sen min stora bukplastik och jag har ännu väldigt ont i magmusklerna. Jag kan hosta och nysa utan att det gör jätteont. Eftersom man ska kunna träna efter 8:e veckan som vanligt så trodde jag att man inte skulle ha så här ont fortfarande. Kan gå helt upprätt men att tex kliva ur en bil gör lite ont. Är det normalt? Hur länge hade...Bukplastik01Dela
Anonym användare18 mar, 2012Nån som har erfarenhet från att limma igen sår efter en bukplastik? Är det nån som både har blivit sydd samt limmad efter en bukplastik? Hur går det till? Bukplastik00Dela
zodiac18 mar, 2012Vätska efter operationEn dum fråga kanske, men gjorde en stor bukplastik för 5 dagar sedan, i natt har jag fått stiga upp säketr minst 6 gånger för att pinka, kan de vara för att korsetten trycker??? Hade inte druckit speciellt mycke igår kväll. Tacksam för svar... Bukplastik06Dela
mira_maria17 mar, 2012Känner mej hög gravid, nån mer än jag ?hahaha, har haft kännslan sens dan efter operationen. ska inte säga att ja ser gravid ut men ja KÄNNER mej 100% hög gravid, smärtan i ryggen upplåst o stenhårdhård spänd mage, svårt o gå/ resa sej, sova. trög mage, har ju lite vättska i magen som rör sej o tarmarna arbetat o det känns i bland som små sparkar.. sa det igår till min man att ja känne...Bukplastik03Dela
Myzan2417 mar, 2012jobbig väntanÄr planerad till operation i april men så ligger dom efter så troligen blir det maj men man vet aldrig.. Bara väntar på brevet. Varje dag är en evig väntan.. Vill ju göra den nu är så taggad.. just nu är det jobbigt med all häng hud, vill bara få en kropp att vara stolt överBukplastik019Dela