Anonym användare23 okt, 2011Bukplastik på capio st.görans??ska göra en bukplastik och vill veta om nån nyligen gjort den där?Bukplastik01Dela
Anonym användare23 okt, 20116 veckor *bilder*Nu har det redan gått sex veckor sedan operationen. Naveln är nästan läkt. Har kommit igång med träningen igen dock ej styrka, den får vänta några veckor till. Känseln på magen börjar komma tillbaka mer och mer men är fortfarande delvis bedövad. Hoppas ni alla mår bra i höstvädret! Bukplastik06Dela
Anonym användare22 okt, 2011bukplastik? hur vet man? (bild)Hur vet man om man behöver en hel med navel förflyttning eller bara liten bukplastik då nedre delen av megn sträcks ut? Jag har mkt sladdrig mage efter grav, gick upp 30kg + blev snittad. Ligger jag på sidan flyter allt åt det håller, fult o jäkligt obehagligt. sen hänger det över snittet konstigt. Tar jag tag i sladdret o drar så räcke...Bukplastik03Dela
malye22 okt, 2011Hur länge sjukskriven?ska på konsultation för bukplastik om två v, funderar på att göra även brösten vid samma tillfälle. Men är orolig för hur länge man (om allt går bra) behöver vara sjukskriven? Tacksam för svar!Bukplastik011Dela
hösten201221 okt, 2011Ni som gjort stor bukplastik... hur har era ärr blivit? Syns de mkt efter ett tag?Jag är inne på att göra en bukoperation. Har lite hud kvar från andra graviditeten men framförallt så vill jag få ihop mina magmuskler som delat sig kraftigt... Blir lite skrämd bara när jag tittar på olika bilder på nätet... Det är ju ett långt ärr och det vill man ju ska synas så lite som möjligt även om det naturligtvis inte går att få bort....Bukplastik09Dela
Anonym användare19 okt, 2011BILD ca 20 tim efter operationenNu är min bukplastik äntligen gjord 😀 Bukplastik03Dela
Fula ankungen19 okt, 2011sy ihop magmusklernaHej! Någon som fått sina magmuskler ihopsydda i samband med sin bukplastik? Gör det ont? Är det besvärligt? Hur lång tid efter graviditeten kan man göra det? Bukplastik08Dela
Anonym användare18 okt, 2011när man kan ta på sig jens efter bukisjag vågar förtfarande inte ta på mig vanliga jens jag har kläning eller mjukis. är någon här som har sama sits... Bukplastik02Dela
Anonym användare18 okt, 2011Mage 4 v. *Bild*Hej på er! Uppdaterar med min nya mage som fyller 4 veckor idag. Bukplastik07Dela
Anonym användare18 okt, 201112 dagar efter op, nya bilderNu har vi tagit lite nya bilder, men man ser inte så mycket eftersom jag har så mycket kompresser och grejs... Jag är mer svullen nu än på bilderna som togs efter 3 dagar, kanske beror på infektionen? Jag är jättenöjd över att min svank kom fram när dom fixade magen, trodde jag skulle behövs en cirkumferent för att bli av med valken över rumpan? Dä...Bukplastik03Dela