Anonym användare10 aug, 2011bukplastikHar man mycket smärtor efter en full bukplastikBukplastik03Dela
Anonym användare10 aug, 2011Pris full bukplastik med fettsugning CalanderskaHej! Någon som gjort full bukplastik med fettsugning av Fredrik Gewalli på Calanderska? Står nämligen bara 55 000-69 000 kr på hemsidan och då det är ett rätt brett spann tänkte jag höra vad någon annan fått betala? Tack! Bukplastik01Dela
Anonym användare10 aug, 2011Pris full bukplastik med fettsugning CitadellHej! Har någon gjort full bukplastik med fettsugning mage på Citadellkliniken? Vad kostade det? Enda uppgift jag får är 42 000 kr utan fettsugning. Då jag bor ett par timmar resväg därifrån så hade jag gärna fått veta så mycket som möjligt innan eventuell konsultation. Kliniken sa att de vanligtivs inte fettsuger samtidigt som full bukpla...Bukplastik07Dela
LenaD09 aug, 2011Navelärret är så fultNu är det knappt 5 mån sedan bukplastik. Naveln såg fin ut vid 9 dgr men sen blev det sämre. Vid 2,5 mån skickade jag bild till min kirurg som rekomenderade Mepiform och sa att "det kunde ta upp till 6 mån innan det blir som det skall". Innan hade jag Cicatrix salva. Nu ser naveln ut såhär. Är inte nöjd, tror inte det kommer bli bättre, möjligen bl...Bukplastik07Dela
Anonym användare09 aug, 2011Bukplastik och bröstlyft Citadell eller Art Clinic?Hej! Jag undrar om någon här har gjort full bukplastik med fettsugning på Citadellkliniken (allra helst Tuve Mårtensson), och vad det kostade? På deras sida står det 42 000 kr för full plastik men då ingår inte lipo av magen. (De sa idag att de inte gör lipo av magen vid en full bukplastik utan man får göra det vid ett nytt tillfälle. Har någon...Bukplastik04Dela
Anonym användare09 aug, 2011Svullen efter bukplastik?Jag känner mig otroligt svullen i nedre delen av magen.. är det normalt? Är det bättre att vara uppe och röra på sig eller ska jag vila så mycket jag kan? Bukplastik06Dela
Amber08 aug, 2011Mot förstoppning.Det börjar närma sig min operation och då dyker lite funderingar upp.. Jag har läst att man bör köpa några tabletter som förhindrar förstoppning, eftersom det inte går så bra att gå på toa och göra nr 2 efter operationen. Är det någon som har tips om vilka tabletter som är bra? Bukplastik06Dela
Anonym användare06 aug, 2011SNART ÄR DET DAGS FÖR MIN BUK OPERATION Undrar om det är någon som har buk op.. sig hus Ulf Garpered AK Malmö behöver se bilder på hanns op. stort tack Bukplastik00Dela
Anonym användare06 aug, 2011När kan man börja jobba?Hej, jag skall göra en bukplastik i mitten av november. Jag undrar hur snabbt man klarar av att jobba igen. Som tur är så har jag ett stillasittande jobb på kontor.Bukplastik05Dela
Nemo05 aug, 2011Efter OP - synliga muskler?Hej! Som sagt; ska kapa bort överflödig hud sommaren 2012 har jag bestämt mig (lägger in fler bilder ikväll på galleriet). Jag har gått runt och undrat; när jag väl (forhoppningsvis) blir av med den överflödiga huden, kommer all min träning att synas äntligen? Ni som har opererat er, vad tycker ni att er hud har för elsticitet? Ska man...Bukplastik05Dela