Anonym användare21 jul, 2011Art Clinic JönköpingNågon som har erfarenhet av Art Clinic i Jönköping?Bukplastik03Dela
Anonym användare18 jul, 2011Finns det ingen som gjort en bukplastik på Proforma??Hej! Sitter och googlar runt och försöker hitta lite operationsberättelser ang bukplastik, men hittar ingenting alls. Blir nu lite nervös då jag har en inbokad bukplastik på proforma clinic 1 Aug. Finns det nån där ute som har gjort en där?? Om det finns snälla dela med er lite av informationen runt om hur det va :) Tror...Bukplastik01Dela
madeleines17 jul, 2011Nya bilder 4 månader efter min operation Här kommer 2 nya bilder på magen och 2 bilder sen tidigare. Det har gått 4 månader sen min operation och jag är så nöjd. Önskade lite mer fettsugning på sidorna, men jag hoppas det blir bättre annars tar jag upp det sen på återbesöket. Det är en stor skillnad på bilderna från dag 19 och 4 månader. Har mått kanon sen dag 1 och jag antar att ja ha...Bukplastik02Dela
karroJ15 jul, 2011Vilken klinik?Jag antar att det är många som frågat detta, men då jag är ny i forumet och inte förstår hur man söker upp gamla trådar så frågar jag i alla fall . Jag vill göra både bukplastik och bröstoperation, helst samtidigt, och undrar vilken klinik ni rekomenderar i stockholm eller i dess omnejd? Jag har varit inne på Akademikliniken, Proforma, Strandkl...Bukplastik01Dela
Anonym användare15 jul, 2011Nya bilder: magen drygt ett år efter op.Nu har jag uppdaterat mitt galleri med ett par nya bilder. Kika in ni som vill🙂 Det har varit en lång och jobbig resa och jag har ångrat mig fler än en gång (jag är landstingsopererad och med i en studie). Men med lite envishet och en jäkla massa träning (senaste halvåret) så börjar det äntligen att bli bättre! Känselbortfallet och det allmänna ob...Bukplastik010Dela
autumnleaves0611 jul, 2011Bukplastik och/eller Bröstlyft hos Björn Arnljots?Hej hej! 😇 Är det någon här som opererat sig hos Björn Arnljots, framförallt är jag då nyfiken på Bukplastik resp Bröstlyft! Vore skönt att se lite fina bilder innan mina egna operationer hos honom i höst :) Mvh Autumnleaves Bukplastik04Dela
Anonym användare08 jul, 2011bukplastikHej alla jag har beställt tid för konsultation om en stor bukplastik med fettsugning!!! hoppas jag kan klart för mej hur det skulle bli om jag gjorde den... har fött 3 barn å magen hänger över troskanten som en överjäst deg... någon som har tips och råd på en bra klinik?Bukplastik07Dela
Collin08 jul, 2011Priser på bukplastik med fettsugning i GöteborgHej är intresserad av stor bukplastik med fettsugning av kärlekshandtagen Jag ville veta priser och helst en klinik i göteborg eller på citadellklinken Tack skriver Collin Bukplastik01Dela
Anonym användare08 jul, 2011Kan man låta en anhörig ta ut FP efter op?Ska göra en full bukplastik samt bröstlyft med implantat i okt. Min sambo kommer att vara hemma 1 v. Eftersom vi har 2 barn (8 mån & 5 år) tror jag kanske att jag behöver mer hjälp efter 1 vecka. Kan jag tex låta min mamma el syster ta FP då, om jag är sjukskriven vill säga? Någon som klarat sig ensam utan hjälp efter 1 v?Bukplastik06Dela
Anonym användare07 jul, 2011Full bukplastik & bröstlyft med implantat hos AK?Har en operationstid inbokad i höst hos Riikka Veltheim, någon som blivit op av henne? Personligen fick jag ett väldigt bra intryck av henne & det är väl lite det man måste gå på också.Bukplastik03Dela