Anonym användare03 jan, 2011Ingår fettsugning?BukplastikÄr det någon om vet om det ingår fettsugning vid bukplastik hos Peter Tarnow? 09Dela
Anonym användare03 jan, 2011Återbesök nr 4 pga sårenBukplastikJag hade i mitt stilla sinne TROTT att Per-Erik skulle säga idag att jag kunde komma tillbaka om en vecka. TJI FICK jag.. Jag vart idag tömd på MASSA vätska. Jisses halva magen försvann ju ;) Har nu ett litet drenage ut från ena såret och jag ska återigen tillbaka i morgon. Jag tackar dom dära gudarna att han är så otroligt nogran och har en sån go...03Dela
Anonym användare03 jan, 2011Bukplastik av Peter Tarnow?BukplastikJag hittar bara trådar om bröstoperationer av Peter Tarnow. Är den någon som gjort en bukop hos honom? Är ni nöjda med resultatet? 02Dela
Jesspeach03 jan, 2011Precis bokat konsultation men...Bukplastik....det blev hos en sjuksköterska istället för hos en kirurg på akademikliniken. Borde jag bokat hos kirurgen på en gång? Vem valde ni att träffa första konsultationen? 05Dela
Bojjan03 jan, 2011Dela med erBukplastikGod morgon mina underbara damer. Såg precis att Marina har uppgraderat min medlemsnivå. Men till min stora sorg så kan jag fortfarande inte se buk bilder.. Så snälla, snälla o åter igen snälla ni.. Kan ni dela med er av era bilder i brons forumet så jag får se på era operationer. Jag har väntat på denna dag, o nu när den är här så spelar det egentl...07Dela
Anonym användare02 jan, 2011Har en bulle mellan navel och ärr , nån fler som haft så ??BukplastikGjorde en op för 6 veckor sedan och har som en bulle mellan naveln och ärret , undrar om det är någon fler som haft så , är det vanligt ??04Dela
Anonym användare02 jan, 2011Löp och sportBukplastikNär kan man börja och träna vanligt, inte mage utan, aerobic som Body Combat och löpebånd träning? Jag kännar mig (snart) redo till det...😎 07Dela
Jesspeach02 jan, 2011Hur länge stanna kvar efter en bukop?BukplastikJag undrar hur många dygn på ett ungefär man får stanna kvar på kliniken efter en stor bukplastik? 011Dela
Anonym användare01 jan, 2011Magen har börjat svullna igen...BukplastikMin mage är nu 10 veckor gammal och fram tills nu har jag inte haft några större problem med svullen mage. Jag har fortfarande gördel på dagtid men då jag har börjat träna mer o mer så har min mage börjat svullna upp mer. Det känns jättejobbigt !🙁 Ska man fortsätta träna då ... ? Den träning jag kör är powervalk 1 tim varje dag, plus lite utf...04Dela
Jesspeach01 jan, 2011Bästa kliniken i Stockholm?BukplastikVilken klinik skulle ni rekommendera för att göra bukplastik samt bröstlyft samt förstoring i Stockholm? 012Dela